۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

شاهین حسینی و مختار بهشتی قهرمان مسابقات دارت شدند

شاهین حسینی و مختار بهشتی قهرمان مسابقات دارت شدند

مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول دارت با شناخت نفرات برتر خود به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، ششمین و آخرین مرحله از دومین دوره این رقابتها در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار شد. بر اساس این گزارش مسابقه حساس روز پایانی بسیار نزدیک دنبال شد و شاهین حسینی از استان فارس که تا پایان مرحله پنجم این مسابقات در رده دوم قرار داشت توانست با 48 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ(111) از دو حریف دیگر خود سبقت بگیرد و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

پس از وی احمد کریمی‌راد و حسین اعرابی هر دو از استان اصفهان به ترتیب با تفاضل لگ 109 و 105 به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند و حمید رضا مومنی نیز با 41 امتیاز چهارمین نفری بود که توانست با کسب مقام جهارم به مانند سال های قبل مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورد.

اما در مسابقات لیگ یک آقایان کشور، این مختار بهشتی، جوان خوش آتیه دارت کشور از استان یزد بود که توانست با 39 امتیاز بر سکوی قهرمانی بایستد و اولین نفری باشد که به لیگ برتر امسال راه پیدا کند. پس از وی نیز سعید ستایش ، نادر قهاریان و جمشید ابوالحسنی سه دارت انداز تهرانی کشور با 38 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ بر سکوی دوم تا چهارم تکیه زدند و به همراه مختار بهشتی به رقابت های لیگ برتر فصل93- 92 راه یافتند.
 

کد خبر 2041348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha