۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۴۱

رهی خبر داد:

پروازهای فرودگاه شاهرود به سه روز افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه شاهرود به سه روز افزایش می یابد

شاهرود - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان از افزایش پروازهای فرودگاه شاهرود از دو روز به سه روز خبر داد و تصریح کرد: باید پروازها به عتبات عالیات از طریق مرزها و مشهد مقدس از این فرودگاه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رهی در مراسم راه اندازی رسمی پروازهای فرودگاه شاهرود که پیش از ظهر شنبه با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در این فرودگاه برگزار شد اظهار داشت: فرودگاه شاهرود یک فرودگاه ارزشمند برای شرق استان سمنان است که امیدواریم بتوانیم پروازها به قسمتهای مختلف از جمله پرواز به عتبات عالیات را به شکل مستمر راه اندازی کنیم.

وی افزود: باید از شاهرود به تهران سه روز در هفته پرواز داشته باشیم تا مردم بتوانند بهتر به کارهایشان برسند.

استاندار سمنان از شهرداری شاهرود خواست که یک ساختمان دیگر برای سوخت گیری در فرودگاه شاهرود احداث کند همچنین از اداره کل راه و ترابری استان سمنان نیز خواست کل زمینهای فرودگاه را ساماندهی کند.

خدمت رسانی به مردم شهرستان شاهرود بزرگترین هدف شرکت هواپیمایی آسمان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان نیز در این مراسم گفت: بزرگترین هدف شرکت هواپیمایی آسمان در راستای مسیری که طراحی و تدوین کرده است خدمت رسانی به مردم شهرستان شاهرود است.

کامبیز بابایی افزود: سهامداران شرکت آسمان در نظر دارند که با توجه به منافع شرکت نسبت به جذب مسافر در فرودگاه شاهرود اقدامات بیشتری صورت گیرد و پروازهای منظمی انجام شود.

وی اظهار داشت: وقتی در شهرستانهایی مثل شاهرود فرودگاه ایجاد می شود و بعد از مدتی با استقبال کمی مواجه می شود ایرلاین ها مجبور می شوند فرودگاه را تعطیل کنند.

هواپیمای مورد استفاده در فرودگاه شاهرود جزء هواپیماهای ایمن، کم مصرف و قابل اعتماد است

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: هواپیمای مورد استفاده در فرودگاه شاهرود جزء هوایپماهای ایمن، کم مصرف و قابل اعتماد است که مردم قطعا از آن استفاده خواهند کرد.

بابایی اظهار داشت: امیدواریم در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما عنصر مفید و خدمتگزاری برای مردم باشیم.

نامنظم بودن ساعات پرواز مهمترین دلیل عدم استقبال مردم از فرودگاه شاهرود

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی نیز در این مراسم فرودگاه شاهرود را یک فرودگاه مردمی دانست و گفت: الان این فرودگاه از وضعیت خوبی برخوردار است.

کاظم جلالی با یادآوری اینکه این فرودگاه تاکنون چندین بارافتتاح شده است افزود: اما این امر متاسفانه به سرانجام نمی رسد که دلیل آن نامنظم بودن ساعات پرواز و عدم استقبال مردم از این فرودگاه است.

وی تاکید کرد: امیدواریم از این به بعد پروازهای این فرودگاه در ساعات مقرر انجام شود.

پیگیری انجام پرواز به عتبات و پروازهای بین المللی از فرودگاه شاهرود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرواز به عتبات و پروازهای بین المللی را نیز پیگیری می کنیم اظهار داشت: البته شرکت هواپیمایی آسمان محدویت های خاص خودش را دارد.

جلالی افزود: اگر پروازها یک ساعات جلوتر انجام شود و هر روز باشد امکان استقبال مردم بیشتر می شود.

باید پرواز به عتبات عالیات از طریق فرودگاه شاهرود انجام شود

استاندار سمنان همچنین در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه فرودگاه شاهرود یکی از دو فرودگاه استان سمنان است اظهار داشت: فرودگاه سمنان و شاهرود هر دو از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان هستند که باید هر دو برای پرواز روزانه آماده شوند.

عباس رهی افزود: کار هر دو فرودگاه را انجام می دهیم و خوشبختانه آمادگی فرودگاه شاهرود برای انجام مستمر پروازها بسیار خوب است و مردم استقبال مناسبی دارند و زیرساختها آن از جمله باند پرواز آماده شده است.

وی تصریح کرد: باید پروازها به عتبات عالیات از طریق مرزها و مشهد مقدس از این فرودگاه انجام شود.

استاندار سمنان گفت: هماهنگ شده است که بتوانیم سه روز در هفته از فرودگاه شاهرود پرواز انجام شود.

به گزارش مهر، پروازهای فرودگاه شاهرود توسط یک فروند هواپیمای ATR72 در روزهای شنبه ساعت 7.45 صبح از تهران به سمت شاهرود و در ساعت 9.40 صبح از شاهرود به سمت تهران و در روزهای چهارشنبه نیز ساعت 14.10 از تهران به سمت شاهرود و ساعت 16 از شاهرود به تهران پرواز انجام می شود.

کد خبر 2041648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha