۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۲۵

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران:

«فردی» نمونه بارز یک روزنامه‌نگار اصیل ایرانی بود

«فردی» نمونه بارز یک روزنامه‌نگار اصیل ایرانی بود

مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت زنده‌یاد امیرحسین فردی روزنامه‌نگار فقید، از او به عنوان یک روزنامه‌نگار اصیل ایرانی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یام تسلیت مجید امرایی مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران آمده است: «امیرحسین فردی» در زندگی و پیشه روزنامه‌نگاری خود توانست نمونه بارز و باارزشی از یک روزنامه‌نگار متعهد، اصیل، ایرانی و مسلمان را ارائه کند. اخلاق نیکو، رفتار صالح، نگاه حرفه‌ای و تخصصی و منش بزرگوارانه امیرحسین فردی الگوی مناسبی برای روزنامه‌نگاران هم‌عصر خود بود.

در ادامه این پیام آمده است: او با حرکت در مسیر صلاح و رستگاری با ابزار قلم گمشده‌اش را یافت و به جامعه مطبوعاتی هم عرضه کرد آن دُر گرانبها «روزنامه‌نگاری اخلاق مدار» بود، باشد که الگوی رهروان راستینی قرار گیرد که نجابت و صداقت کلام را از او آموختند. خداوند منان رو ح آن عزیز از دست رفته را قرین رحمت نمایند.

مجید امرایی مدیر عامل سرای روزنامه نگاران ایران در پایان این پیام تسلیت خود آورده است: سرای روزنامه‌نگاران ایران درگذشت امیرحسین فردی را به خانواده محترم ایشان و خانواده رسانه خصوصاً جامعه مطبوعاتی کشور تسلیت عرض می‌نماید.

کد خبر 2041954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha