۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۱۷

سلحشور:

بعید می‌دانم امیرحسین فردی جانشینی داشته باشد

بعید می‌دانم امیرحسین فردی جانشینی داشته باشد

فرج‌الله سلحشور گفت: من امید دارم کسانی باشند که راه او را ادامه دهند، اما فکر نمی‌کنم کسی دیگر امیر‌حسین فردی شود؛ چون من تواضع، بزرگی و دلسوزی موجود در او را در کس دیگری نمی‌بینم.

فرج‌الله سلحشور نویسنده و از اعضای شورای نویسندگان مسجد جواد الائمه (ع) در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت ضایعه درگذشت امیرحسین فردی اظهار داشت: جریان ادبی مسجد جوادالائمه که آقای فردی بینان گذاشت جریان منحصر به فردی بود که دیگر در انقلاب اسلامی تکرار نشد.

وی افزود: علت سالم ماندن این جریان ادبی از نظر من پیوند آقای فردی با مسجد بود که هرگز ترک نشد و در شخصیت وی منحصر به فرد ماند و من استثنایی بودن فعالیت‌های ایشان را به همین موضوع منتسب می‌دانم.

سلحشور ادامه داد: وقتی می‌گویم مسجد منظورم مکان مقدسی است که در آن اسلام و انقلاب نه جایی مثل خانه سینما! فعالیت‌های آقای فردی در اوائل شکل‌گیری حوزه هنری نیز اینگونه بود. همه آثاری که وجود داشتند و نیز همه هنرمندان، مسجدی و مذهبی بودند ولی خب از جایی مسیر فعالیت عوض شد.

این کارگردان تاکید کرد: من امید دارم کسانی باشند که راه او را ادامه دهند، اما فکر نمی‌کنم کس دیگری امیر‌حسین فردی شود؛ چون من، تواضع، بزرگی و دلسوزی موجود در او را در کس دیگری نمی‌بینم.

کد خبر 2041723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha