۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

غلامرضا محمدی در گفتگو با مهر؛

مدعيان جام تختی مجوز انتخابی تيم ملی را می‌گیرند/ شايسته‎سالاری اولویت ماست

مدعيان جام تختی مجوز انتخابی تيم ملی را می‌گیرند/ شايسته‎سالاری اولویت ماست

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه رقابتهای بین‌المللی جام تختی از اهمیت بالایی برای کادر فنی تیم ملی برخوردار است، گفت: از دل این مسابقات تعدادی از نفرات، مجوز شرکت در مرحله نهایی انتخابی تیم را کسب می‌کنند.

غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به فرآیند انتخاب تیم‌های ملی برنامه‌های ما کاملا مشخص است و در این راه جوانان زیادی شناسایی می‌شوند.

وی ادامه داد: پشتوانه‌سازی و جوانگرایی در کشتی زمانبر است و ما برای رسیدن به استعدادها تاکنون مسابقات متعددی از جمله جام اوپن و جام امید را برگزار کرده‌ایم و امیدوارم جوانان در مرحله انتخابی تیم ملی خود را نشان دهند.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: جام بین المللی تختی را با تعداد مشخص شده ای از نفرات برگزار می کنیم و این مسابقات برای کادر فنی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما از دل این رقابتها تعدادی را بر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در اوایل تیرماه انتخاب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به زودی و پس جمع بندی نهایی کادر فنی مشخص می‌کنیم که در هر وزن چند نفر از این رقابتها می‌توانند مجوز شرکت در مرحله نهایی انتخابی در تیم ملی را کسب کنند.

محمدی اظهار داشت: ما با ترکیبی از نفرات حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور و جام جهانی راهی رقابتهای قهرمانی آسیا در هند شدیم، فقط  در یک وزن 84 کیلوگرم نفر دوم تیم ایران بود و در بقیه اوزان نفرات سوم و چهارم هر وزن راهی این مسابقات شدند.

وی افزود: در حال حاضر مانند چندین سال قبل کشتی‌گیران تیم جوانان در کنار بزرگسالان تمرینات خود را دنبال می کنند که این نمونه‌ای از جوانگرایی است و باعث می شود جوانان بتوانند کم کم و در یک زمان مناسب قابلیت های خود را نشان دهند و ما از این طریق در پی ایجاد یک رقابت هستیم.

مربی تیم ملی كشتی آزاد با اشاره به اینکه برنامه کادر فنی شایسته سالاری است، در پایان خاطر نشان کرد: رقابتهای انتخابی تیم ملی اهمیت بالایی برای کادر فنی دارد و هرکس می‌خواهد در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان به میدان برود باید در مسابقات پیروز شود و راه رسیدن به دوبنده تیم ملی از حضور در این رقابتها می گذرد.


 

کد خبر 2042126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha