۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۵

غلامرضا محمدی در گفتگو با مهر:

مردم كشتی دوست بهترين قاضی هستند/ بايد حرمت بزرگان را حفظ كرد

مردم كشتی دوست بهترين قاضی هستند/ بايد حرمت بزرگان را حفظ كرد

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه هدف‌گذاری ما موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و المپیک 2016 برزیل است، گفت: مردم بهتر از هرکس واقعیت را می دانند و قضاوت می‌کنند و هدف ما نیز شاد کردن دل آنهاست.

غلامرضا محمدی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: تماشاگران ایرانی با حضور پرشور در رقابتهای جهام جهانی 2013 یک روز بیاد ماندنی را برای کشتی دنیا رقم زدند و نقش ویژه‌ای برای حفظ کشتی در المپیک ایفا کردند.

وی ادامه داد: تماشاگران پرشور و علاقمند ایرانی با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران نشان دادند که کشتی ورزش تماشاگر پسندی است و مسلما این موضوع در متقاعد مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک بی‌شک در گام نخست موثر بوده است.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: کشتی ایران در چهار ماه اخیر با میزبانی خوب جام جهانی و در کنار آن حضور در مسابقات روز جهانی کشتی در المپیک تلاش کرد نقش موثری برای حفظ کشتی در المپیک ایفا کند و بی‌شک حضور نمایندگان ایران در سازمان ملل متحد با حضور بیش از صد رسانه دنیا به عنوان یکی از قطب‌های برتر کشتی دنیا در این میان تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: بعد از المپیک 2008 پکن و به ويژه با آمدن رسول خادم، کشتی حرکت رو به جلویی را آغاز کرده و این مسئله انکار ناپذیر نیست. اگر بخواهیم این مسئله را منکر شویم و حرمت بزرگان این رشته را حفظ نکنیم بی‌انصافی کرده‌ایم. در حال حاضر کشتی برنامه محور پیش می‌رود و قطعا این کار زمان بر است تا بتوانیم در آینده پشتوانه‌های خوبی داشته و به تک ستاره‌ها متکی نباشیم.

محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ایران در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان موفق نمی‌شود، اظهار داشت: به هرحال هر کاری با فراز و نشیب‌های روبروست، اما هدف‌گذاری ما بازی‌های آسیایی اینچئون و المپیک 2016 برزیل است و ما با توجه به تمام مشکلاتی که فدراسیون کشتی در بعد مالی با آن روبروست، کار را پیش می‌بریم. خوشبختانه رسول خادم با درایت خود اجازه نداده این مشکلات حرکت کشتی را متوقف كند و کار روی زمین بماند.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی همواره انتقاد پذیر بوده و مسلما هیچ برنامه‌ای نيز خالی از ضعف نیست، ولی مهم اینست با برنامه‌های امروز جوانان انگیزه پیدا کرده‌اند و از طرف دیگر بزودی با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، استعدادها حفظ شده و انگیزه‌ها از بین نمی‌رود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: موضوع رفتن به آمریکا و مسابقات جهانی مجارستان دو مقوله جداست، طبيعتا ما برای رقابتهای جهانی کار سختی پيش رو داریم، اما افق دید ما المپیک بزریل است و مسلما مردم بهتر از هرکس واقعیت را ‌دانند و قضاوت می‌کنند. به هر حال هنر این است که در شرایط سخت بمانی و به رشته‌ای که به عشق می‌ورزید، خدمت کنید.

کد خبر 2068235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha