۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

در آذرماه ماه انجام می شود/

رونمایی از مجموعه کتاب سبک زندگی ایران اسلامی در قم

رونمایی از مجموعه کتاب  سبک زندگی ایران اسلامی در قم

قم - خبرگزاری مهر: انتشارات امیر کبیر از انتشار و رونمایی مجموعه ۱۸ جلدی کتاب "سبک زندگی ایرانی اسلامی" ویژه جوانان تا آذر سال جاری در استان قم خبر داد.

سعید کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: انتشارات امیرکبیر با توجه به رویکردی که در تولید آثار فاخر دارد مجموعه تخصصی ۱۸ جلدی "سبک زندگی ایرانی اسلامی" را در ۲ قالب پژوهش محور و کتاب های داستانی درویژه جوانان منتشر می شود.

وی با اشاره به موضوعات بخش های کتاب مذکور تصریح کرد: با توجه به نیاز جوانان به مسائل روز مجموعه داستان محور شامل موضوعات تفریح، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زینت، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور شامل موضوعات تفریحی، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زیست، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور موضوعاتی شامل سبک زندگی و زیبایی شخصی، سبک زندگی و دنیای مجازی، سبک زندگی و ارتباطات اجتماعی و سبک زندگی کار و محیط زندگی منتشر می شود.

معاون علمی انتشارات امیرکبیر اظهار داشت: در کنار این مجموعه ۳ عنوان دیگر از مجموعه های سبک زندگی شامل مهارت های زندگی از منظر اسلام نوشته دکتر علی فاتحی، غیب و زندگی نوشته محمد عرب صالحی و راه های پایان بخشیدن به کدورت ها نوشته فاطمه و اکرم علی حسینی در حال چاپ است.

کرمی در ادامه با بیان آثار معروف انتشارات امیرکبیر گفت: از دیگر آثار این انتشارات کتاب میتوان به کتاب های جامعه شناسی مشارکتی در ایران و تحلیل منازعات گفتمانی انقلاب اسلامی در حوزه سیاست و کتاب های “همه به جهنم می روند” و “سعادت از دیدگاه امام (ره)” در حوزه اخلاق و فقه اشاره کرد.
 
وی با تاکید بر زمان رونمایی اذعان داشت:مجموعه سبک زندگی آماده چاپ است و پس از بازبینی نهایی تا آخر آذرماه سال جاری در استان قم به مرحله چاپ و رونمایی می رسد.

معاون علمی انتشارات امیر کبیر بيان کرد: درحال حاضر ۷۰ عنوان کتاب از مجموعه انتشارات امیر کبیر به مرحله الکترونیکی شدن رسيده و کتاب صوتی آماده عرضه شدن است و تمامی مجموعه “قصه های خوب برای بچه های خوب” نوشته مهدی آذر یزدی به شکل کتاب صوتی تبدیل شده است.

کد خبر 2042131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha