۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۴

احمدی نژاد: نیکزاد خیلی شجاع است/عملکرد کمیته اطلاع رسانی ضعیف بود

احمدی نژاد: نیکزاد خیلی شجاع است/عملکرد کمیته اطلاع رسانی ضعیف بود

تبریز - خبرگزاری مهر: گروهی از مردم استقبال کننده از رئیس جمهور در تبریز خواهان رسیدگی به وضع سپرده های خود در موسسه مالی نصر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان سخنرانی امروز یکشنبه محمود احمدی نژاد در ورزشگاه تختی تبریز مردم لحظه ای با قطع سخنان رئیس جمهور رسیدگی به وضع سپرده های خود در موسسه مالی اعتباری نصر که در ماه های اخیر ورشکسته شده است را خواستار شدند.

این موسسه مالی که در شهرهای استان شعبه داشته است چندین ماه قبل با بحران مالی روبرو شد و با اعلام ورشکستگی تاکنون نتوانسته مطالبات مردم را به آنان باز گرداند و همین امر موجب شده تا کنون چندین تجمع در مقابل فرمانداری تبریز و استانداری انجام داده اند اما تا کنون پاسخ مناسبی از سوی مسئولان دریافت نکرده اند و این در حالیست که سپرده گذاران این موسسه مالی دریافت اصل پولهای خود را خواهانند.

احمدی نژاد همچنین در پایان سخنان خود با ابراز احساسات نسبت به مردم حاضر در محل ورزشگاه تبریز ضمن قدردانی از آنها برای حضور در این استقبال گفت: می دانم که عملکرد کمیته اطلاع رسانی ضعیف بود اما همینکه این جمع به رغم محدودیت های اطلاع رسانی در این مکان حضور یافته اند برای من بسیار ارزشمند است و من نوکری این مردم را با دنیا عوض نمی کنم.

همچنین در ادامه سخنرانی رئیس جمهوری در تبریز مردم در خصوص مسکن مهر از وی سوال پرسیدند که احمدی نژاد سراغ نیکزاد را از عوامل اجرایی گرفت اما پس از اینکه مطلع شد وی در آن جمع حضور ندارد گفت: آقای نیکزاد برای افتتاح پروژه ها رفته، او هم بچه آذربایجان است و خیلی شجاع است.

در جریان حضور رئیس جمهوری در ورزشگاه تختی مردم هوراند خواهان اعلام شهرستانی این شهرستان تازه تاسیس در استان و اقدامات قانونی برای آن از سوی دولت شدند که رئیس جمهور نیز پاسخ مثبت را از پشت تریبون اعلام کرد.

احمدی نژاد همچنین به اهالی شهرهای مهربان هریس و ترکمنچای میانه که درخواست تبدیل به شهرستان را داشتند نیز گفت: این درخواست در جلسه امشب هیئت دولت بررسی می شود و ان شاء الله موافقت می شود.

 

کد خبر 2042228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha