۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۵۷

فروزنده:

دور چهارم سفرها با هدف بررسی تحقق مصوبات است

دور چهارم سفرها با هدف بررسی تحقق مصوبات است

تبریز - خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت با هدف ارزیابی عملکرد و در راستای برآورد میزان تحقق مصوبات صورت گرفته است.

لطف الله فروزنده دهکردی در حاشیه جلسه شورای اداری مراغه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این سفرها، مصوبات دوره های گذشته به صورت دستگاه به دستگاه بررسی و اگر جایی مشکلی باشد به آن رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مشکلات مناطق مختلف کشور از اهداف اصلی سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت است.

فروزنده در ادامه اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت به نقاط مختلف کشور از افتخارات دولت بوده و برکاتی مانند ارتباط تمام اقشار مردم با مسئولان اجرایی کشور دارد.

وی افزود: در سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی حداقل 200 تا 300 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های این استان تخصیص خواهد یافت.

معاون امور مجلس رییس جمهوری اظهارکرد: هم اکنون 900 طرح در کشور در قالب مهر ماندگار تعریف شده که از این تعداد، نزدیک به 500 طرح آماده افتتاح است.

فروزنده ادامه داد: بسترسازی برای رفع مشکل اشتغال و ایجاد زیرساخت های لازم برای رونق فضای کسب و کار و سرمایه گذاری بخش خصوصی با ایجاد ساز و کارهای جدید از اهداف دولت در توسعه اقتصادی کشور است.

وی گفت: توسعه تعاونی ها، ایجاد فضای رقابتی و استانداردسازی براساس رهنمودهای رهبری با تلاش دولت و مسوولان اجرایی کشور برای خلق حماسه اقتصادی انجام می شود.

معاون رئیس جمهوری اظهارکرد: عملکرد و رفتار مدیران و مسئولان اجرایی به عنوان مبنای عملکرد دولت بوده و باید در این راستا مسئولان در اجرای مسئولیت ها امانتدار و خدمتگزار مردم باشند و تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به مردم به کار گیرند.

فروزنده افزود: استکبار جهانی و دشمنان با اجرای تحریم ها و فشارها برای توسعه و رشد کشور موانع جدی ایجاد کرده اند و تلاش می کنیم ضعف های مدیریتی را با ایمان، توکل و تلاش رفع کرده و در برابر این هجمه ها بایستیم.

وی یادآوری کرد: با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب بر لزوم روان بودن و چابکی نظام اداری و مدیریتی کشور ، اگر سیستم اداری روان باشد، این امر کمک شایانی به رفع مشکلات مردم خواهد کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری ادامه داد: آنچه که بروکراسی اداری را از بین می برد و نظام مدیریتی را روان تر می کند، رفتار و ارتباط مناسب مسئولان با آحاد مردم است.

وی در پایان اضافه کرد: توجه به نیروی انسانی و جلوگیری از تمرکزگرایی موجب رشد و پویایی کشور شده و نظام پاسخگویی به وجود خواهد آمد.

کد خبر 2042550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha