۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۲۴

پور هاشمی خبر داد:

صرف هزینه 3 هزار میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی در کشور

صرف هزینه 3 هزار میلیارد تومانی برای مشاغل خانگی در کشور

تبریز- خبرگزاری مهر: رئیس مرکز توسعه مناطق محروم کشور گفت: دولت دهم با توجه به اهمیتی که به بخش تولیدی در کشورقائل است تاکنون سه هزار میلیارد برای مشاغل خانگی صرف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس پورهاشمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه گفت: دولت دهم همواره توجه ویژه ای به رسیدگی مناطق محروم کشور داشته است و تاکنون در طول دولت نهم و دهم 100 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور احداث شده است.

وی ادامه داد: در حالی که پیش از دولت نهم این مساحت در حدود 200 کیلومتر در کل کشور بوده است.

پورهاشمی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار خانه روستایی در سطح کشور مقاوم سازی شده است، گفت: سرمایه گذاری در بخش های تولیدی یکی از اهداف سفر چهارم رئیس جمهور به استان محسوب می شود که از جنبه های مهم این سرمایه گذاری توجه ویژه به بخش های کشاورزی است.

وی افزود:  دولت تاکنون 100 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی کشور صرف کرده است.

رئیس مرکز توسعه مناطق محروم کشور در خصوص ضرورت توزیع عادلانه در بخش منابع طبیعی و اقتصادی در بین افراد جامعه گفت: خوشبختانه رئیس جمهور همواره اهمیت فراوانی به بحث عدالت در تولید و تقسیم سرمایه های اقتصادی در بین افراد جامعه داشته است که در راستای این عدالت خواهی ها، سه هزار میلیارد تومان در بحث مشاغل خانگی در کشورصرف شده است.

کد خبر 2042606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha