۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۰۵

عطایی پس از فینالیست شدن کاله:

کادر فنی لیونینگ به پیروزی ما کمک کرد/ چینی‌ها را زمین‌گیر کردیم

کادر فنی لیونینگ به پیروزی ما کمک کرد/ چینی‌ها را زمین‌گیر کردیم

سرمربی تیم والیبال کاله پس از صعود این تیم به مرحله نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: سرمربی تیم لیونینگ با انتخاب ترکیب اولیه تیمش کمک زیادی به پیروزی ما کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم کاله مقابل لیونینگ چین و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا با حضور در نشست خبری اظهار داشت: برداشت این بود که نماینده چین خیلی با برنامه تر از مرحله دوم کارکند و در مجموع کار را برای ما سخت تر کند اما بر خلاف تصورم امروز بازی راحتی انجام دادیم و پیروزی اسانی به دست آوردیم.

 وی تصریح کرد: با چیدمان بدی که سرمربی لیونینگ در آغاز بازی برای ترکیب تیمش داشت این فرصت را به ما داد تا از تمام تواناییهای خود استفاه کرده و چین را زمین گیر کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله ادامه داد: سرمربی لیونینگ از بازیکنان ذخیره در ترکیب اولیه این تیم استفاده کرد. من فکر می کنم او می خواست با این کار ارنج ما را شناسایی کند و در طول بازی تغییرات لازم را اعمال کند اما چنین نشد و در کل عملکرد کادر فنی لیونینگ کمک زیادی به ما کرد.

عطایی با اشاره به تاثیر گذاری پتکوویچ در پیروزی کاله به خصوص در گیم دوم تاکید کرد: بازیکنان من حرفه ایی و سازمان یافته هستند و این قدرت ما را می رساند. این که ما برابر هر تیمی می توانیم بازی آسانی داشته باشیم تواناییهای ما را ثابت می کند به هر حال پتکوویچ یک بازیکن بین المللی است و با فاصله زیاد نسبت به نفر دوم پاسور اول است قطعا او در دیدار فردا هم نقش مهمی ایفاد خواهد کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به دیدار این تیم درمرحله نهایی مسابقات مقابل نماینده یکی از دو کشور قطر یا چین تایپه خاطرنشان کرد: والیبال قطر کند و قدرتی است اما چین تایپه والیبال ترکیبی و سرعتی دارد در کل فرقی ندارد با کدام بازی کنیم مهم ارائه یک بازی خوب است.

عطایی با اشاره به اینکه بازیکن شماره 8 لیونینگ چین در بازی زیاد به کار گرفته نشد اظهار داشت: من فکر می کنم این بازیکن یا مصدوم است یا خیلی اماده نیست در کل فکر می کنم چین فقط برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر به تهران آمده است.

سرمربی تیم کاله تاکید کرد: لذت فینالیست شدن در مسابقات باشگاههای آسیا برای من بیشتر فینالیست شدن در لیگ برتر نبود. چون برای فینالیست شدن در لیگ برتر سختیهای بیشتری کشیدیم.

کد خبر 2042602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha