۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲

بختیاری خبر داد :

موافقت دولت برای ایجاد شهرک معدن در اهر

موافقت دولت برای ایجاد شهرک معدن در اهر

تبریز – خبرگزاری مهر: وزیر دادگستری از موافقت کامل دولت برای ایجاد شهرک معدن در اهر خبر داد وگفت: در آینده ای نزدیک شاهد ایجاد این شهرک برای توسعه صنایع جانبی و تبدیلی معدنی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری اهر گفت: هدف از سفر چهارم ریاست جمهوری و هیئت وزیران به استان پیگیری مصوبات دورهای قبلی این سفرها بوده که در این میان پیگیری ساخت جاده اهر- تبریز بسیار مورد توجه دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: وزارت راه تاکنون توانسته است خدمات چشمگیری در دولت های نهم و دهم انجام دهد اما در این میان تکمیل بزرگراه اهر – تبریز به دلیل مشکلاتی که برای ساکنان منطقه به وجود آورده است باید هرچه زودتر مورد توجه قرار گیرد.

بختیاری افزود: این راه به عنوان جاده اصلی منطقه محسوب می شود که با وجود ظرفیت های کنونی پاسخگوی نیاز شهرستان و منطقه نیست.

وی از ایجاد شهرک معدن در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد وگفت: امیدواریم با پیگیری‌های لازم و با تحقق این امر شاهد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه ارسباران باشیم و جوانان زیادی بتوانند بدین وسیله صاحب کار و موقعیت اقتصادی شوند.

وزیر دادگستری ادامه داد: دولت دهم تمام سعی خود را برای خدمت به ملت انجام داده و توانسته است در خصوص ایجاد اشتغال برای مردم و به خصوص جوانان کارنامه موفقی را ارائه دهد.

کد خبر 2042616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha