۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۱۵

صدیقی خواستار شد:

ضرورت تسریع در بازسازی بزرگراه اهر- تبریز

ضرورت تسریع در بازسازی بزرگراه اهر- تبریز

تبریز – خبرگزاری مهر: فرماندار اهر گفت: متاسفانه بزرگراه اهر - تبریز با وجود اینکه یکی از برزگترین پروژه های مهر ماندگار استان محسوب می شود به دلیل کمبود بودجه همچنان راکد مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صدیقی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری اهر گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب کشاورزی، معدنی و اقتصادی است که برای استفاده مناسب از این ظرفیت ها باید اعتبارات لازم در اختیار شهرستان قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد جاده اهر – تبریز در آینده ای نزدیک گفت: متاسفانه بارها شاهد تصادفات بسیار خطرناکی در این جاده بوده ایم و نامناسب بودن این جاده همه ساله موجب مرگ بسیاری از مردم این شهر شده است.

صدیقی ادامه داد: این قطعه به دلیل کمبود اعتبارات تنها از 40 درصد پیشرفت برخوردار بوده که امیدوار هستیم با توجه به سفر چهارم ریاست جمهوری شاهد تکمیل هرچه سریع تر این پروژه باشیم.

فرماندار اهر با اشاره به موقعیت مناسب معدنی و اقتصادی این منطقه گفت: ایجاد دانشکده کشاورزی و دانشکده پرستاری و مامایی از جمله ضروریات این شهرستان است زیرا شهرستان اهر بارها توانسته شایستگی خود را از جهات علمی ثابت کند.

وی افزود: توسعه پایاب سد ستارخان و سدایثار،اختصاص اعتبار برای بزرگراه اهر تبریز و احداث پایانه مسافربری از دیگر خواسته های مردم این منطقه از دولت است.
 

کد خبر 2042631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha