۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹

از سوی علی‌دوستی‌مهر؛

20 بازیکن به اردوی تیم زیر 17 سال دعوت شدند

20 بازیکن به اردوی تیم زیر 17 سال دعوت شدند

کادر فنی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران 20 بازیکن را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر با اشاره به اردوی تیم نوجوانان ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی بعدی ما در کشور امارات برگزار می‌شود که طی آن دو بازی دوستانه با تیم زیر 17 سال امارات انجام می‌دهیم.

وی افزود: این اردو از روز 15 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و روز 18 اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد امارات ترک خواهیم کرد. یک روز بعد نیز با تیم زیر 17 سال امارات بازی خواهیم کرد و به فاصله دو روز یعنی در روز 21 اردیبهشت‌ماه یک بازی دیگر با میزبان جام جهانی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران همچنین یادآور شد: در این اردو بازیکنان با شرایط کشوری که میزبان جام جهانی است، آشنا می‌شوند و به همین دلیل این دو بازی را انجام می‌دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم فدراسیون و کمیته جوانان بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌هایی را برای حضور تیم زیر 17 سال تدارک ببینند تا بتوانند در آن حضور پیدا کنند و بتوانیم حریفانمان را در آن شبیه‌سازی کنیم.

دوستی‌مهر در پایان گفت: حریفانی از قاره‌های آمریکای جنوبی، آفریقا و اروپا که امیدواریم در چند ماه باقی‌مانده به رقابتهای جام جهانی بتوانیم مراحل آماده‌سازی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم زیر 17 سال ایران را به شرح زیر است:
محمدرضا کاوه، علی ریگی، محمد بازاج(خراسان رضوی)، احمد گوهری، رضا جعفری(تهران)، آرمین سبحانی(کردستان)، میلاد بدرقه، ساسان جعفری(خوزستان)، ایمان سلیمی(هرمزگان)، علی قلی‌زاده، ماهان رحمانی( البرز)، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، امیرمحمد مظلوم( گیلان)، میلاد داعی، امیرحسین کریمی، مهدی امینی، امیر نصر آزادانی(اصفهان) و محمد بائوج، سید مصطفی هاشمی(مازندران)
 
 

کد خبر 2045290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha