۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۳۰

مهدوی‌کیا در تمرین تیم زیر 17 سال حضور یافت

مهدوی‌کیا در تمرین تیم زیر 17 سال حضور یافت

نخستین تمرین تیم فوتبال زیر 17 سال ایران درحالی امروز در کمپ تیم‌های ملی امارات برگزار شد که مهدی مهدوی‌کیا در کنار بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال زیر 17 سال ایران که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی کشور امارات شده است، عصر امروز چهارشنبه در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی امارات تمرین کرد.

در این تمرین مهدی مهدوی‌کیا پا به پای بازیکنان تمرین کرد و تمریناتش را زیر نظر علی دوستی مهر انجام داد. این تمرین با گرم کردن با توپ آغاز شد و پس از مرور کارهای تاکتیکی، بازیکنان در دو نیمه زمین فوتبال دستگرمی بازی کردند.

تیم فوتبال زیر 17 سال ساعت 16:30 فردا پنجشنبه در نخستین دیدار تدارکانی خود در کشور امارات مقابل تیم زیر 17 سال این کشور به میدان می‌رود. این دو تیم خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات آماده می‌کند.

به گفته پرهیزگار سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال، کاروان تیم ایران در هتل تایم امارات اقامت دارد. تمرینات این تیم در کمپ تیم‌های ملی این کشور برگزار می‌شود و محل اقامت کاروان ایران با محل تمرین و فرودگاه دوبی 20 دقیقه فاصله دارد.

 

کد خبر 2050596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha