۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۴

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برابر عراق متوقف شد

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران برابر عراق متوقف شد

نخستین دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال زیر 17 سال ایران و عراق با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال زیر 17 سال ایران و عراق در نخستین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 17 امروز چهارشنبه در ورزشگاه دستگردی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در این دیدار محمد بازاج (27 - پنالتی و 64) برای تیم ایران و شیرکوه کریم (49) و سامر جاسر(85) برای تیم عراق گل زدند.

ضمن اینکه در این دیدار میلاد داعی، امیر محمد مظلوم و محمدرضا کاوه از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. البته پنالتی تیم ایران یک بار توسط داور تکرار داده شد زیرا بازیکنان تیم کشورمان زودتر از سوت داور وارد محوطه جریمه شده بودند.

علی دوستی مهر در این دیدار از مهدی امینی، امیر نصرآزادانی، ساسان جعفری، کمیل حق زاده، میلاد داعی، سعید عزت اللهی محمد بازاج، امیر محمد مظلوم (88- میلاد بدرقه)، امیرحسین کریمی، حسین مهربان (65- یوسف سیدی) و محمدرضا کاوه (60- علی هزامی) در ترکیب تیم ایران استفاده کرد.

برای تماشای این بازی حدود 100 تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند که در بین آنها 10 تماشاگر عراقی که اکثر آنها کودکان خردسال بودند نیز دیده می شود. مصطفی محمدپور مربی تیم فوتبال زیر 16 سال و محسن گروسی مهاجم پیشین تیم ملی و بیژن عزیزی از روی سکوهای تماشاگران این بازی را تماشا کردند.

در این بازی هیچ گونه هماهنگی خاصی برای خبرنگاران نشده بود و حتی جایگاه ویژه آنها بسته بود. ضمن اینکه فهرست نفرات دو تیم هم به صورت دست نویس تنها به یکی از خبرنگاران داده شد.

هر چند این بازی دوستانه بود اما بازیکنان دو تیم در جریان بازی بسیار روی همدیگر خطا می کردند که داور مجبور شد به نفرات دو تیم یا کارت زرد نشان داده و یا تذکر جدی بدهد. این بازی با 3 دقیقه تأخیر و در شرایطی آغاز شد که سرود ملی کشور عراق هم با بی نظمی پخش شد.

در پایان این بازی نیز سرمربی تیم فوتبال عراق دقایقی با علی دوستی مهر سرمربی تیم ایران گفتگو کرد که البته لحن این گفتگو خیلی آرام نبود. سرمربی عراق اعتقاد داشت ایران از چهار تعویض استفاده کرده در حالی که دوستی‌مهر عنوان کرد تیمش سه تعویض انجام داده است.

تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود سااعت 17 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

کد خبر 2066115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha