۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۲۶

موافق حسین زیدان:

ایران ما را تحت فشار قرار داد/ امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم

ایران ما را تحت فشار قرار داد/ امیدوارم در جام جهانی نتیجه خوبی کسب کنیم

سرمربی تیم زیر 17 سال عراق با تمجید از عملکرد تیم ایران ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در جام جهانی نوجوانان عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، موافق حسین زیدان، سرمربی تیم زیر 17 سال عراق پس از تساوی مقابل تیم ایران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی تیم ایران که عملکرد بسیار خوبی داشت را تحت فشار قرار دادیم. ایرانی ها بسیار خوب و تاکتیکی بازی می‌کردند و ما سعی کردیم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

وی در خصوص بازی درگیرانه و خشن تیم عراق تصریح کرد: ما بر اساس عملکرد تیم مقابلمان بازی می‌کنیم.

موافق حسین  زیدان خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها ما را در این بازی تحت فشار قرار دادند  و ما هم این کار را انجام بدهیم زیرا هر دو تیم خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما مقابل هر تیمی به سبک خودش بازی می‌کنیم .ایرانی ها بسیار قدرتمند و سفت بازی کردند و ما هم مجبور شدیم عملکردی اینگونه داشته باشیم.

موافق حسین زیدان در مورد صحبت‌هایش در پایان این دیدار با علی دوستی مهر اظهار داشت: مشکل خاصی نبود. هم ما و هم آنها می‌خواستیم بازیکنانمان را امتحان کنیم و بیشتر تعویض داشته باشیم و من در این خصوص با سرمربی تیم ایران صحبت کردم.

وی در مورد هدفش در جام جهانی نوجوانان تصریح کرد: جام جهانی برای هر تیمی مهم است و همه می‌خواهند در آن نتیجه خوبی بگیرند و اسم و پرچم کشور خود را در این رقابتها بالا ببرند که ما هم این هدف را داریم.

سرمربی تیم زیر 17 سال عراق در پایان گفت: امیدوارم یا یکی از تیم‌های عربی و یا ایران بتواند در جام جهانی به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

کد خبر 2066178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha