۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۰۶

علی دوستی‌مهر:

کار آسانی در جام جهانی نداریم/ عراق و ازبکستان در اروپا اردو زده‌اند

کار آسانی در جام جهانی نداریم/ عراق و ازبکستان در اروپا اردو زده‌اند

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران اعلام کرد مطمئنا ما در امارات كار آسانی نخواهیم داشت زیرا همه تیم‌هایی كه در جام جهانی حضور پیدا می‌كنند، قدرتمند هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران در تشریح برنامه‌های آینده این تیم تا آخر خرداد‌ماه ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به مشخص شدن تیم‌های حاضر در جام جهانی نوجوانان، مطمئنا ما در امارات كار آسانی نخواهیم داشت زیرا همه تیم‌هایی كه در جام جهانی حضور پیدا می‌كنند، قدرتمند هستند.

وی افزود: همین الان تیم فوتبال زیر 17 سال عراق در فرانسه حضور دارد، تیم ازبكستان در اردوی اتریش است و ژاپنی‌ها در برزیل و آرژانتین اردو برگزار كرده‌اند. امارات هم بازی‌های زیادی را در امارات و دیگر کشورها انجام می‌دهد و اردوهای بسیاری برگزار کرده است. آنها میزبان جام جهانی هستند و ما در دو بازی دوستانه‌ای که در امارات با آنها داشتیم، متوجه پیشرفت امارات شدیم. آنها واقعا دارند روی تیم‌های پایه کار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال (نوجوانان) ایران درباره اردوی تیم نوجوانان در آلمان خاطرنشان کرد: ما هم با برگزاری اردو در آلمان برای حضوری مقتدرانه در جام جهانی آماده می‌شویم و امیدواریم بتوانیم با بازی‌هایی كه مقابل تیم‌های بزرگ رده نوجوانان و جوانان بوندسلیگای یك انجام می‌دهیم، تیم نوجوانان آماده‌ای را روانه جام جهانی نوجوانان 2013 امارات كنیم.

دوستی‌مهر اضافه کرد: مطمئن هستیم فدراسیون و كمیته جوانان توجه ویژه‌ای به تیم فوتبال زیر 17 سال دارد. پیشنهاد داده‌ایم این بازی‌ها به صورت تورنمنت باشد و آنها هم قبول کرده‌اند. البته اگر هم آلمانی‌ها قبول نکنند، ما با 6-7 تیم قدرتمند آلمانی بازی خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اردویی که داریم، امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه پیكانشهر به مصاف تیم امید پیكان می‌رویم و بعد تا زمان رفتن به آلمان یک اردوی دیگر برگزار می‌کنیم. اواسط خردادماه هم به آلمان می‌رویم و تا آخر خردادماه در آلمان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در پایان گفت: البته در تیرماه هم می‌خواهیم اردوی خارجی دیگری داشته باشیم و سعی‌مان بر این است در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کنیم. برنامه ما تا زمان برگزاری رقابتها بازی‌های دوستانه با تیم‌های قدرتمند فوتبال پایه جهان است. باید حریفان آمریکای لاتینی، آفریقایی و اروپایی را مدل‌سازی کنیم.

کد خبر 2059097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha