۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

پرهیزگار خبر داد:

تیم زیر 17 سال به جای شالکه با مونشن گلادباخ بازی می‌کند

تیم زیر 17 سال به جای شالکه با مونشن گلادباخ بازی می‌کند

سرپرست تیم فوتبال زیر 17 سال ایران خبر داد این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آلمان به جای شالکه برابر مونشن گلادباخ به میدان خواهد رفت.

به گزرش خبرنگار مهر، داود پرهیزگار در این باره گفت: تیم زیر17 سال ایران بر اساس برنامه‌ای که دارد قرار بود در روز آخر اردو به مصاف تیم جوانان شالکه برود که با هماهنگی‌هایی که مهدی مهدوی‌کیا انجام داد، بازی با تیم مونشن گلادباخ که تیم صدر جدولی بوندسلیگای یک جوانان است جایگزین شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی چهار بر یک مقابل جوانان آرمینیا بیله فیلد، بازیکنان تیم ایران صبح روز پنجشنبه تمرین ریکاروی انجام دادند و بعدازظهر تمرینات تاکتیکی را پیگیری خواهد کرد. صبح جمعه یک جلسه فنی و آنالیز انجام می‌شود و حوالی ظهر ویلینگن را به مقصد دورتموند ترک می‌کنیم و پس از رسیدن به کمپ دورتموند در هتل اسپورت چوله ودا مستقر می‌شویم. تیم ایران ساعت 19:30 به وقت تهران با تیم جوانان دورتموند بازی خواهد کرد.

سرپرست تیم زیر 17 سال ایران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تیم کشورمان صبح روز شنبه ششم مهرماه در کمپ دورتموند تمرین می‌کند و پس از دیدن بازی تیم‌های لورکوزن و هانوفر در بوندس‌لیگا، صبح رو یکشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران بازی با تیم جوانان فورتنا دوسلدورف را انجام خواهد داد. پس از آن تیم به کمپ ویلینگن آلمان باز می‌گردد و بعد از ظهر در هتل رامادا جلسه فنی خواهد داشت.

پرهیزگار درباره برنامه دو روز آخر اردوی تیم زیر 17 سال گفت: صبح روز دوشنبه بازیکنان تمرین ریکاوری انجام می‌دهند و بعد از ظهر هم تمرینات تاکتیکی خواهند داشت. صبح روز سه‌شنبه جلسه آنالیز تیم‌های کانادا و اتریش انجام می‌شود و در نهایت آخرین بازی با تیم جوانان مونشن گلادباخ برگزار می‌شود که این دیدار ساعت 17 به وقت تهران خواهد بود. تیم کشورمان روز چهارشنبه به تهران بر می‌گردد و چهارشنبه شب در تهران خواهد بود.

کد خبر 2143306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha