۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴

دوستی‌مهر:

می‌توانستیم با گل‌های بیشتری دورتموند را ببریم

می‌توانستیم با گل‌های بیشتری دورتموند را ببریم

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال(نوجوانان) ایران با اشاره به اینکه برابر تیمش برابر دورتموند دقیقا گلی را دریافت کرد که دو سال پیش در عراق و سال پیش در تهران نظیر آن را خورده بود، گفت: از بازی شاگردانم راضی نیستم زیرا آنها می‌توانستند تیم دورتموند را با گل‌های بیشتری شکست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران پس از دیدار این تیم با تیم جوانان دورتموند آلمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به شیوه باشگاه‌داری دورتموند و اینکه این باشگاه یکی از ریشه‌دارترین باشگاه‌های آلمان است، تیم ایران کار راحتی برای این تیم نداشت.

وی ادامه داد: در هر حال من از بازی شاگردانم راضی نیستم زیرا آنها می‌توانستند تیم دورتموند را با گل‌های بیشتری شکست دهند زیرا هرکدام از بازیکنان اصلی ما چند موفقیت صددرصد را از دست دادند. به هر جهت این بازی فشار خوبی به بازیکنان آورد و آنها به خوبی محک بخورند. در هر حال فوتبال همین است و اگر گل نزنید، گل می‌خورید.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران اضافه کرد: برابر دورتموند دقیقا گلی را خورده بودیم که دو سال پیش در عراق و سال پیش در تهران نظیر آن را خورده بودیم. گل می‌زنیم و خیلی زود گل می‌خوریم. روی این نقطه ضعف باید کار کنیم تا این نقطه ضعف که به نظرم بیشتر روحی روانی است تا تاکتیکی، برطرف شود.

دوستی‌مهر صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: دورتموند یک تیم سرعتی، قدرتی و تاکتیکی بود که مقابل جریان پرس ما ایستاد. علاوه بر اینکه مربی این تیم زمانی که بازی مساوی بود، یکی دو بازیکن تیم فوتبال زیر 22 ساله‌های تیمش را به میدان فرستاد تا نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازی بسیارخوبی بود و خبرنگاران آلمانی همه بر سر بازی حاضر شدند و پس از پایان بازی عملکرد نوجوانان را بسیار مناسب دانستند. در هر حال ما مقابل تیم قدری به میدان رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با اشاره به اینکه تیمش دو بازی دیگر برابر تیم‌های فورتنا دوسلدورف و مونشن گلادباخ انجام می‌دهد، در پایان گفت: این بازی‌ها برای تیم ملی در جام جهانی مفید هستند و ما از همین الان در حال آماده شدن برای دیدار با تیم های آرژانتین و کانادا و اتریش هستیم.

کد خبر 2144383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha