۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶

اخبار تیم فوتبال زیر 17 سال در آلمان/

دوستی‌مهر و کیا در تمرین دورتموند حضور یافتند

دوستی‌مهر و کیا در تمرین دورتموند حضور یافتند

سرمربی تیم فوتبال زیر17 سال (نوجوانان) ایران به همراه مهدی مهدوی‌کیا و اعضای کادرفنی این تیم در تمرینات تیم بورسیا دورتموند حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر سرمربی تیم فوتبال زیر17 سال (نوجوانان) ایران، پیش از بازی تیم‌های نوجوانان ایران و جوانان بورسیا دورتموند که جمعه عصر برگزار شد، به همراه مهدی مهدوی‌کیا، داود پرهیزگار سرپرست تیم و مهدی حیدری مربی دروازه‌بانان این تیم سر تمرینات تیم بورسیا دورتموند حاضر شدند.

در این دیدار چند دقیقه‌ای که کوتاه هم بود، علی دوستی‌مهر دقایقی از نزدیک تمرینات تیم بورسیا دورتموند را دید و مهدی مهدوی‌کیا با برخی از بازیکنانی که آنها را قبلا می‌شناخته خوش و بش کرد. پس از این بازدید، دوستی‌مهر و همراهانش از قسمت‌های مختلف باشگاه بورسیا دورتموند آلمان، سالن بدنسازی، زمین‌ها و دیگر امکات این باشگاه  دیدن کرد.

این باشگاه بزرگ به خوبی میزبان تیم فوتبال زیر17 سال (نوجوانان) ایران بود و پس از پایان بازی تدارکاتی، فیلم بازی را در اختیار مدیر رسانه‌ای قرار داد تا برای بررسی کردن بازی در اختیار کادر فنی و سرپرستی تیم ملی قرار گیرد.

تمرینات تیم دورتموند تحت تدابیر خاصی انجام می‌شود و البته به این راحتی‌ها اجازه ورود هر شخصی به تمرینات نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته و قهرمان آلمان داده نمی‌شود. پس از انجام هماهنگی‌ها، چیا فوادی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال زیر17 سال (نوجوانان) ایران از حضور اعضای کادرفنی این تیم در تمرینات تیم بزرگسالان دورتموند عکس گرفت.

علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا در محل برگزاری تمرین تیم دورتموند

تمرین تیم فوتبال دورتموند

تمرین تیم فوتبال دورتموند

کد خبر 2144260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha