۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸

پارسا:

معلمان نمونه ریگان تجلیل می شوند

معلمان نمونه ریگان تجلیل می شوند

ریگان - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش وپرورش ریگان با اعلام برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم از برگزاری مراسمی برای تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر پارسا صبح پنج شنبه در جمع معلمان با تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلم امانتداري است كه انسان امانت اوست، در سپيده دم ازل آن زمان كه سازندگي كائنات آغاز مي شد و كتاب تكوين گشوده مي شد نخستين كلمه اي كه با قلم تقدير بر ديباچة قاموس هستي نقش بست واژه معلم بود و سر فصل اين كتاب كهن به تعليم و تربيت اختصاص يافت.

پارسا افزود: مقام معلم آنقد ر والاست كه به گفته رهبر كبير انقلاب" معلمي شغل انبياست".


وی گفت: هر كسي كه شغل شريف انسان سازي را انتخاب مي كند هيچگاه در صدد ماديات نيست زيرا به قول شهيد رجايي معلمي شغل نيست ، ذوق است و هنراست.


مدیر آموزش و پرورش ریگان بیان داشت: آنچه كه به معلمان در كارها يشان انرژي مي دهد ايمان الهي است، ايماني كه از دل و جان برمي خيزد، ايماني كه هيچگاه دچار لغزش نمي شود.

وی اظهار داشت: در این هفته برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود که از جمله آن گردهمایی بزرگ فرهنگیان و تجلیل از معلمین نمونه شهرستان است.

پارسا تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا غبار روبی وعطر افشانی قبور شهدا، ریگ نوردی توسط فرهنگیان، جشنواره بزرگ مقاله نویسی فرهنگیان، دیدار با فرهنگیان بازنشسته از دیگر برنامه های این هفته است.

کد خبر 2045458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha