۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

«ضد» پرفروش‌ترین اثر سوره مهر در دومین روز نمایشگاه کتاب

«ضد» پرفروش‌ترین اثر سوره مهر در دومین روز نمایشگاه کتاب

مجموعه اشعار فاضل نظری به ویژه مجموعه شعر جدید وی با عنوان «ضد» در صدر پرفروش‌های سوره مهر در نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری دومین روز از نمایشگاه کتاب تهران، مجموعه اشعار فاضل نظری به ویژه مجموعه شعر وی که با عنوان «ضد» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده در صدر پرفروش‌ترین آثار این ناشر قرار دارد.

در کنار این مجموعه شعر دو اثر «آنها» و «اقلیت» از سه‌گانه‌های این شاعر نیز در زمره پرفروش‌های سوره مهر در دو روز نخست نمایشگاه قرار گرفته است.

همچنین کتاب «نورالدین پسر ایران» دومین کتاب پرفروش سوره مهر در نمایشگاه کتاب تا این لحظه بوده است و پس از آن نیز کتاب‌های «پایی که جا ماند»، «خاطرات ایران» و «نه آبی نه خاکی» در زمره آثار پرفروش سوره مهر قرار دارند.

این ناشر همچنین همزمان با دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب 2 اثر تازه با عنوان «همسفر آسمان» که به شرح زندگی شهید سیدمرتضی آوینی به قلم فاطمه ابراهیمی می‌پردازد و کتاب آشنایی با آیین نگارش و گزارش‌نویسی در ادب فارسی نوشته اسدالله بقایی نائینی را ارائه کرده است.

از غرفه انتشارات امیرکبیر هم خبر می‌رسد چاپ نوزدهم کتاب «کمدی الهی» اثر دانته، چاپ چهاردهم «جنگ و صلح» تولستوی و چاپ ششم کتاب «عقاید یک دلقک» ‌هاینریش بل در زمره پرفروش‌ترین آثار این ناشر هستند.

کد خبر 2045574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha