۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

وحدتی با مهر مطرح کرد:

چهارمین نمایشگاه کامپیوتر در قزوین برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه کامپیوتر در قزوین برگزار می شود

قزوین - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: چهارمين نمایشگاه کامپیوتر، تجارت و دولت الکترونیک، ماشین های اداری، سرویس های مخابراتی و اینترنتی از 18 اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می شود.

علی وحدتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: چهارمين نمایشگاه کامپیوتر با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای قزوین و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان در فضایی به مساحت دو هزارو 500 متر مربع با مشارکت بیش از 30 شرکت کننده برگزار می شود.
 
وی افزود: این نمایشگاه از 18 الی 22 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاهها با مشارکت واحدهای تولید کننده و عرضه کننده محصولات در حوزه های رایانه، الکترونیک، سخت افزار، نرم افزار،IT ، سرویس های مخابراتی، اینترنتی برپا خواهد شد و تولیدکنندگان و نمایندگیهای معتبر و مطرح محصولات خویش را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وحدتی بیان کرد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین های مدار بسته، تجارت الکترونیکی، رسانه های دیجیتال، محتوا، بانکداری و بیمه الکترونیکی و تجهیزات مخابراتی به نمایش در می آید.
 
وی، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه آشنایی عموم مردم با تکنولوژیهای روز این صنایع، افزایش آگاهی های اجتماعی و تقویت  ارتباطات الکترونیک و نقش موثر آن در نیازهای روزمره مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب می توان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از جهت کیفیت مورد تایید سازمان  نظام صنفی رایانه ای هستند.

چهارمين نمایشگاه کامپیوتر،تجارت الکترونیک،دولت الکترونیک،ماشین های اداری،سرویس های مخابراتی و اینترنتی در مدت برگزاری  از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان دایر است.

کد خبر 2045634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha