۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

انتخاب شیخ سلمان به سود فوتبال ایران است/ رابطه خوبی خواهیم داشت

انتخاب شیخ سلمان به سود فوتبال ایران است/ رابطه خوبی خواهیم داشت

دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران انتخاب شیخ سلمان به عنوان رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا را موضوغی قابل پیش عنوان کرد. وی برخلاف برخی که اعتقاد دارند این انتخاب می تواند به ضرر فوتبال ایران باشد از مطلوب بودن ارتباط با رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا با ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم انتخاب رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح پنجشنبه در مقرر AFC واقع در کوالالامپور مالزی برگزار شد که شیخ سلمان از بحرین با کسب 33 رای از 46 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این کنفدراسیون انتخاب شد، فردی که مورد حمایت شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا قرار داشت.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب شیخ سلمان به عنوان رئیس جدید AFC گفت: پیش بینی می‌کردیم که شیخ سلمان به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال انتخاب شود.

وی اضافه کرد: به نظر من ارتباط شیخ سلمان با ایران خوب و مطلوب خواهد بود زیرا او با حمایت شیخ احمد به این پست مهم دست یافت و رابطه شیخ احمد با ایران هم مثبت است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران همچنین اظهار داشت: آنهایی که با مسائل حاکم بر ورزش آسیا کمتر آشنایی دارند، این انتخاب را به ضرر ایران می‌دانند اما به نظر انتخاب شیخ احمد به عنوان رئیس AFC به سود ورزش و فوتبال ایران خواهد بود.

کد خبر 2045860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha