۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

«افق» با 30 عنوان کتاب تازه کودک در نمایشگاه کتاب

«افق» با 30 عنوان کتاب تازه کودک در نمایشگاه کتاب

بخش کودک و نوجوان انتشارات افق با بیش از 30 عنوان چاپ نخست در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش کودک و نوجوان انتشارات افق با بیش از 30 عنوان چاپ نخست در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است که از آن میان می‌توان به «بابابزرگ سبیل موکتی»، «اردک سیاه»، «رومی‌های بی‌رحم»، «من نگهبان جن‌خانه هستم»، «فرمانروایان فرومایه»، «جنگل ابر»، «اسب جنگی» و... اشاره کرد.

یکی از ابتکارات نشر افق برای جذب بچه‌هایی که به نمایشگاه می‌آیند، این‌ است که تاجی کاغذی بر سرشان می‌گذارد؛ تاجی  با رنگ‌های رنگین کمان که نام افق بر آن نوشته شده است. کودکان و نوجوانان برای ورود به غرفه افق باید از میان طاق نصرتی از کتاب‌های سرخ و زرد و بنفش و آبی بگذرند که جنس آن از یونولیت است.

افق هم جزو ناشرانی است که فضای زیادی از سالن را به خود اختصاص داده و با کتاب‌های متفاوت برای گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف در نمایشگاه کتاب شرکت کرده؛ حتی رمان‌های جوان را می‌توان در این غرفه دید حال آن‌که این ناشر در بخش ناشران عمومی هم شرکت کرده است. همان‌گونه که قدیانی و امیرکبیر هم کتاب‌های بزرگسال خود را به بخش کودک و نوجوان آورده و ارائه کرده بودند.

سالن کودک و نوجوان بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهرن تا 21 اردیبهشت ماه، میزبان کودکان و نوجوان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی است. 

کد خبر 2045886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha