۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

انتشارات نگاه با همه آنچه در چنته داشت در نمایشگاه حاضر شد

انتشارات نگاه با همه آنچه در چنته داشت در نمایشگاه حاضر شد

انتشارات نگاه با 689 کتاب از عناوین قدیمی و جدید خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات نگاه با 689 عنوان کتاب قدیمی و تازه چاپ شده خود در نمایشگاه امسال حضور دارد. 50 عنوان از کتاب‌های این ناشر، اشعار کلاسیک ایرانی هستند. 8 عنوان از کتاب‌های نگاه هم در گروه متون کلاسیک ادبیات فارسی جا می‌گیرند.

122 عنوان این ناشر هم در زیرمجموعه گروه اشعار معاصر ایرانی جا می‌گیرد. مجموعه اشعار خارجی هم که این ناشر به چاپ رسانده و در نمایشگاه عرضه کرده 22 کتاب است. در تقسیم بندی دیگر، در بخش رمان و داستان کوتاه ایرانی، نگاه با 78 عنوان در نمایشگاه حضور دارد. کتاب‌های رمان و داستان کوتاه خارجی این ناشر هم 130 عنوان را شامل می‌شود.

انتشارات نگاه با 53 عنوان کتاب نقد و بررسی در نمایشگاه کتاب امسال حاضر شده و تعداد عناوین تاریخی این ناشر نیز 49 کتاب است. کتاب‌های مربوط به حوزه هنر هم که نگاه امسال به نمایشگاه آورده، 39 عنوان فهرست کتاب‌های این ناشر را به خود اختصاص داده اند. تعداد کتاب‌هایی هم که در حوزه فرهنگ جا می‌گیرند و توسط این ناشر به چاپ رسیده و در نمایشگاه عرضه شده اند، 22 عنوان است.

اقتصاد، سیاست و فلسفه دیگر گروه‌هایی هستند که نگاه با آن‌ها کتاب‌های خود را تقسیم بندی کرده و به ترتیب با ارقام 3، 7 و 16 در غرفه این ناشر عرضه می‌شوند. 4 عنوان نمایشنامه، 12 عنوان روانشناسی و 6 عنوان زندگینامه از دیگر کتاب‌های این ناشر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند.

این ناشر بخش دیگری هم در قفسه کتاب‌های خود دارد که «تازه‌های نگاه در سال 92» نام دارد و 15 عنوان را شامل می‌شود.

انتشارات نگاه تعدادی از عناوین و کتاب‌های خود را تحت عنوان «بخشی از کتاب‌های نایاب انتشارات نگاه» در نمایشگاه عرضه می‌کند که شامل 43 اثر از عناوین چاپ شده توسط این ناشر در طول سال‌های فعالیتش است.

 

 

کد خبر 2045928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha