۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

بابایی:

حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امکان پذیر است

لوشان – خبرگزاری مهر: امام جمعه لوشان گفت: حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر بابایی در خطبه های این هفته لوشان افزود: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس و حماسه عظیم ملت را از جنبه سیاسی محقق خواهد کرد.

وی اظهارداشت: مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همه توطئه ها و برنامه های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی می کند.

امام جمعه لوشان گفت: مردم ایران در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در شرایط حساس سرنوشت ساز کشور حضور چشمگیر خود را به جهانیان اثبات کرده اند.

وی افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات نماد وحدت، همدلی و پیوند ناگسستنی آنها با آرمان های انقلاب و شهداست.

بابایی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری اظهارداشت: زمينه براي آشنايي بيشتر و بهتر نسل جوان و نوجوان کشور با ارزش ها و قابليت هاي و انديشه هاي شهيد مطهري فراهم شود.

وی تصریح کرد: شهيد مرتضي مطهري به عنوان يکي از برجسته ترين شخصيت ها و چهره هاي علمي، مذهبي کشور شايسته عناويني همچون علامه و انديشمند بزرگ اسلامي است.

امام جمعه لوشان با اشاره به فرمايشات امام راحل و مقام معظم رهبري در خصوص ويژگي ها، سجاياي اخلاقي و علمي اين شهيد بزرگوار یادآورشد: تعابيري که امام راحل در مورد استاد مطهري بکار برده اند در مورد هيچ شخصيت ديگري مورد استفاده قرار نگرفته است.

کد خبر 2046159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha