۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

آیت الله دری:

داوطلبان انتخابات برنامه ارائه کنند

داوطلبان انتخابات برنامه ارائه کنند

امام جمعه اراک گفت: داوطلبان انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراها از تخریب بپرهیزند و برای تبلیغ خود برنامه به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک افزود: داوطلبان برای تبلیغ روی برنامه و خودشان متمرکز باشند و خود و هوادارانشان از تخریب دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آفت انتخابات را تخریب دانست و گفت: برهه کنونی برهه حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با همدلی و رفتار و اخلاق اسلامی سپری شود.

وی با اشاره به اینکه 24 خرداد مردم باید حضوری آگاهانه و هوشیارانه در صحنه داشته باشند گفت: آنچه که باید مد نظر رئیس جمهور بعدی باشد تولید اشتغال و کار است و از سوی دیگر با توجه به اهمیت انتخابات شوراها ، باید افرادی را انتخاب کرد که برای شهر و منطقه خود کار کنند و دلسوز باشند.

امام جمعه اراک، رعایت اخلاق انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: داوطلبان انتخابات از بی اخلاقی ها در انتخابات و زمان تبلیغات جلوگیری کنند و مانع بروز اختلاف ها و مشکلات بی فایده پس از آن باشند.

خطیب جمعه اراک، ولادت حضرت زهرا و روز مادر و زن را تبریک گفت و این حضرت را الگویی برای همه افراد جامعه به خصوص بانوان دانست.

وی همچنین در ادامه با تبریک هفته معلم و روز کارگر، این دو قشر را الگویی برای کار و تلاش دانست و گفت: حماسه سیاسی با حضور پررنگ در انتخابان و حماسه سیاسی با حضور جدی در عرصه تولید کار و آموزش محقق می شود که باید به آن توجه کرد.

آیت الله دری در ادامه به رخدادهای مهم جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان در صدد تبدیل سوریه به پایگاه رژیم صهیونیستی هستند که با هوشیاری مسلمانان جهان به این خواست سلطه طلبانه خود نخواهند رسید.

کد خبر 2046171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha