۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۵۴

حجت الاسلام حاجی صادقی:

جدایی ملت ایران از ولایت فقیه خواست دشمنان در انتخابات است

جدایی ملت ایران از ولایت فقیه خواست دشمنان در انتخابات است

اراک - خبرگزاری مهر: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:جدایی ملت ایران از ولایت فقیه و تفرقه بین مردم خواست دشمنان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر شنبه در همایش بصیرت سپاه روح الله استان مركزی افزود: دشمنان ایران و اسلام از مدتها قبل همه توان خود را برای حضور كمرنگ مردم در انتخابات و جدایی ملت از ولایت فقیه به كار گرفته اند.

وی شرکت مردم در انتخابات را شکست دشمن عنوان کرد و گفت: حماسه سیاسی بدون حضور مردم محقق نمی شود و رسالت قشرهای مختلف برای ناكام كردن دشمنان ضروری است.

حجت الاسلام حاجی صادقی آفت انتخابات را تخریب شخصیتها از سوی دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: برهه کنونی برهه حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با همدلی و وحدت مسلمانان سپری شود.

وی با اشاره به اینکه 24 خرداد مردم باید حضوری آگاهانه و هوشیارانه در صحنه داشته باشند گفت: مردم ایران با پیروی از رهبرمعظم انقلاب همواره در دفاع از ارزش ها، اسلام، قرآن و ولایت كار جهادی و انقلابی انجام داده كه این مهم در انتخابات آتی متجلی می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعبد و تقید به دین، فرمان بری كامل از ولایت فقیه، تلاش مضاعف در خدمات رسانی به مردم و ایستادگی قاطعانه در برابر دشمنان اسلام را از مهمترین شاخص های رئیس جمهوری آینده دانست.

حجت الاسلام حاجی حسینی تصریح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مخلص بسیجی از بازوان ولایت هستند و برای تحقق منویات و فرمایش های فرماندهی معظم كل قوا بیشتر بكوشند.

کد خبر 2047028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha