۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

رستمی عنوان کرد:

بارندگی‌های استان بوشهر تلفات جانی نداشت

بارندگی‌های استان بوشهر تلفات جانی نداشت

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بارندگی‌های استان بوشهر تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مناطق اظهار داشت: مسئولان استان بوشهر به همراه گروه‌های امدادی از نخستین لحظات بارندگی‌ها در این مناطق حضور یافتند و برای تسریع در ساماندهی امور تلاش‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به خسارات وارد شده به تاسیسات زیربنایی و زیرساخت‌های استان بوشهر، اضافه کرد: بخش‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و عشایری و سیل بندهای مناطق مختلف استان بوشهر بیشترین خسارت را در این زمینه دیده‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بارندگی‌های روز گذشته تاکنون خسارات جانی در پی نداشته است، خاطرنشان ساخت: همه مسئولان و گروه‌های امدادی برای کاهش خسارت‌ها و تلفات بلافاصله وارد عمل شدند و خوشبختانه شاهد تلفات جانی در این زمینه نبوده‌ایم.

وی با اشاره به آماده‌باش تیم‌های عملیاتی و مدیریت بحران استان بوشهر، تصریح کرد: بیشترین خسارت‌ها  بر اثر این بارندگی‌ها به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی وارد شده است که دستگاه‌های متولی در حال برآورد خسارت‌ها هستند.

رستمی افزود: بر اثر بارندگی سیل آسا به بخش‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و عشایری و سیل بندهای مناطق مختلف استان بوشهر خسارت جدی وارده شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون راه‌های ارتباطی به شنبه و مناطق زلزله زده دشتی بازگشایی شده افزود: اکیپ‌های راهداری با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای مرمت و بازسازی برخی راه‌های روستایی شهرستان دشتی که تخریب شده در حال فعالیت هستند.

بارندگی در استان بوشهر از چند روز گذشته آغاز شده و همچنان در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، این بارندگی‌ها امروز نیز در مناطق زلزله زده شهرستان دشتی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2046183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha