۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

ناصر شهنازی در گفتگو با مهر:

تیم ملی والیبال یک شانس بزرگ در لیگ جهانی دارد

تیم ملی والیبال یک شانس بزرگ در لیگ جهانی دارد

مربی تیم ملی والیبال ضمن تاکید بر شرایط خوب و انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی گفت: از نظر خیلی‌ها تیم ملی شانسی در لیگ جهانی ندارد در حالیکه ما در این مسابقات با بزرگان دنیا بازی می‌کنیم واین بزرگترین شانس برای والیبال ایران است.

ناصر شهنازی که در کنار خولیو ولاسکو به آماده‌سازی بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کمک می‌کند، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شرایط به گونه‌ای است که هرچه به مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم انگیزه بازیکنان برای آماده‌تر شدن بیشتر می‌شود. رقابت میان بازیکنان برای اعزام شدن خیلی بالاست.

وی با اشاره به انگیزه‌ای که خود ولاسکو برای پیگیری تمرینات و حضور تیم ملی در لیگ جهانی دارد، خاطرنشان کرد: انگیزه سرمربی تیم ملی عینا به بازیکنان هم منتقل شده است. ضمن اینکه هرچه بیشتر می‌گذرد، بازیکنان راحت‌تر تمرین می‌کنند چون با شرایط تمرینی خو گرفته و اهداف ولاسکو را درک کرده‌اند. امیدوارم همین شرایط و به خصوص انگیزه بازیکنان کمک کند تیم ملی در لیگ جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. 

مربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه حضور این تیم در مسابقات لیگ جهانی به تنهایی موفقیت بزرگی به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: تیم ایران در گروه دوم لیگ جهانی و در کنار بزرگان دنیا قرار دارد. این مسئله نشان می‌دهد والیبال ایران در سال‍‌های اخیر موفقیت‌های زیادی داشته است. خیلی‌ها این نظر را دارند که تیم ملی والیبال ایران شانسی در لیگ جهانی ندارد اما ما در این مسابقات با بزرگترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنیم و همین بزرگترین شانس است.

شهنازی ادامه داد: حضور در لیگ جهانی بهترین فرصت برای تیم ملی والیبال است تا برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده شود. به خصوص اینکه از گروه ایران هیچ تیمی سقوط نمی‌‎کند بنابراین بازیکنان می‌توانند بدون استرسی از این بابت کار کنند.

وی به معرفی 22 بازیکن تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی تاکید کرد: ولاسکو محاسن بزرگی دارد و یکی از حسن‌های بزرگ و تاثیرگذار او این است که اصلا به نام‌ها اهمیتی نمی‌دهد. کسانیکه حساسیت مسابقات را درک می‌کنند به لیگ جهانی اعزام می‌شوند. بازیکنانی که در فهرست اولیه قرار گرفتند کسانی بودند که خیلی خوب تمرین کردند.

مربی تیم ملی والیبال گفت: شرایط سنی بازیکنان معرفی شده برای حضور در لیگ جهانی به گونه‎ای است که می‎توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی طی سال‌های آینده باشند.

ناصر شهنازی در پایان با تاکید بر اینکه فعلا تمام هم و غم خود را برای کمک به آماده سازی تیم ملی گذاشته است، اظهارداشت: در این شرایط به تنها مسئله‌ای که فکر نمی‌کنم، شرایطم برای فعالیت باشگاهی و حضور در لیگ برتر آینده است.

کد خبر 2046371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha