۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸

حجت الاسلام غرويان در گفتگو با مهر تاكيد كرد:

وهابيت با اهانت به مقدسات اسلام به اهداف شوم خود نخواهد رسيد

وهابيت با اهانت به مقدسات اسلام به اهداف شوم خود نخواهد رسيد

قم - خبرگزاري مهر: عضو هيئت علمي جامعه المصطفي العالميه با اشاره به تخريب آرامگاه حجر بن عدي توسط وهابیون افراطی گفت: وهابيت بداند با اهانت به مقدسات اسلام هرگز به اهداف شوم خود نرسيده و شيعيان با احساسات ديني بيشتر همواره عليه اين اعمال ناشايست به پاخاسته و آن را محكوم مي كنند.

حجت الاسلام محسن غرويان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وهابيت بايد بداند كه با تخريب اماكن مذهبي شيعيان نمي تواند به اهداف شوم خود برسد و شيعيان با اتحاد و انسجام بيشتري اين عمل ناجوانمردانه آنها را محكوم خواهند كرد.

وي بيان داشت: وهابيت با اين حركت مزدورانه و ناجوانمردانه خود سعي در ايجاد تفرقه افكني و تحريك احساسات فرقه هاي مذهبي عليه يكديگر داشته چرا كه دشمن مي‌داند اختلاف برنده ترين سلاح براي از بين بردن عزت و قدرت است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان كرد: علماي بزرگ اسلام همواره اين حركات ناشايست را با صدور بيانيه محكوم مي‌كنند و اتحاد كشورهاي اسلامي نيز همواره بيشتر مي‌شود.

حجت الاسلام غرويان تصريح كرد: دشمنان اسلام هر چقدر هم مقدسات پيامبر گرامي اسلام را تخريب كنند شيعيان چندين برابر شور مذهبي و احساساتشان تحريك خواهد شد و عليه اين حركات به پا مي‌خيزند.

عضو هيئت علمي جامعه المصطفي العالميه با اشاره به اينكه توهين به مقدسات مذاهب در قوانين بين المللي جايز نيست و علما و مراجع تقليد نيز آن را حرام مي‌دانند‏، ابراز داشت: وهابيت كه دست نشانده امريكا است بايد به هوش باشد كه با اين اعمال ناشايست سودي نخواهد برد و همواره شكست خورده اين ميدان است.

محل آرامگاه حجربن عدي براي هميشه مقدس است

وي با اشاره به بيداري اسلامي كه در جهان ايجاد شده افزود: دشمنان بدانند با نبش قبر و خارج كردن پيكر مطهر حجر بن عدي كه همواره در راه اسلام قدم برمي‌داشت‏، باز هم بارگاه در همان محل ساخته مي شود چرا كه آن نقطه براي شيعيان همواره مقدس است.

عضو هيئت علمي جامعه المصطفي العالميه با اشاره به سخنان امام راحل ومقام معظم رهبري ابراز داشت: بايد مراقب توطئه هاي دشمن باشيم كه وحدت اسلامي از بين نبرد  و ملت بايد با هوشياري، مدارا و عقلانيت اين اعمال ناشايست را پشت سرگذاشته و در برابر آن ها ايستادگي كند.

وي با اشاره به تجمع حوزه هاي علميه ايران و نجف در محكوم كردن اين عمل ناجوانمردانه وهابيت بيان كرد: حوزه هاي علميه با اتحاد و انسجام خود همواره عليه اينگونه اعمال ناشايست با پا خاسته و اين اعمال را محكوم مي كند.
 

کد خبر 2046569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha