۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

طی بیانیه ای/

تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خواستار موضع گیری مسلمانان در برابر رفتارهاي ضد اسلامي وهابیان شد

تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خواستار موضع گیری مسلمانان در برابر رفتارهاي ضد اسلامي وهابیان شد

مشهد - خبرگزاری مهر: تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی بیانیه ای هتک حرمت صحابه كرام رسول الله (ص) را محکوم و از همه مسلمانان خواست تا در برابر اين رفتارهاي ضد اسلامي و ضد انساني موضع بگيرند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است، شايسته است همه مسلمانان بويژه برادران محترم اهل سنت در برابر اين رفتارهاي ضد اسلامي و ضد انساني موضع بگيرند و عالمان و مبلغان ارجمند، اهداف پشت پرده اين جريان هاي منحرف و وابسته را به عموم مردم گوشزد نمايند.

در این بیانیه آمده است: بار ديگر دست جنايتكار استكبار از آستين گروههاي تكفيري و بي منطق وهابي بيرون آمد و جسارت تاسف برانگيزي نسبت به مقبره يكي از صحابه كرام رسول الله صلي الله عليه واله و ياران باوفاي اميرالمومنين علي عليه السلام صورت گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حجر بن عدي كه بر اساس منابع معتبر فرق اسلامي، مردي زاهد، عابد، شجاع و چندين سال از عمرش را در محضر پيامبر عظيم الشان گذرانده بود به پاس ارادت و فداكاري و بصيرتي كه نسبت به علي عليه السلام داشت، مورد بغض و كينه نفرت انگيز،ايادي جنايت پيشه وهابيت قرار گرفت.

تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این بیانیه افزوده است: بي ترديد، جريان بيداري اسلامي، دشمنان جهاني اسلام و اذناب بي منطق ايشان را به وحشت انداخته و چاره اي جز تفرقه مذهبي را جستجو نمي كنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سنت ماندگار الهي پيروزي جريان حق طلبي بر باطل را در افق بصيرت و استقامت نويد مي دهد.

گفتنی است، گروهکهای تروریستی مخالف نظام سوریه، مزار حجر ابن عدی صحابی پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) را  که در منطقه عذرا در نزدیکی دمشق قرار دارد ویران و اقدام به نبش قبر وی کردند.

گزارشها حاکی از این است که جسد مطهر حجر بن عدی هنوز سالم بوده و تروریستها جسد این شیعه امیرمؤمنان(ع) را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

کد خبر 2046730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha