۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

آیت الله علم الهدی:

دشمنان با جريان سازي سعي در ضربه زدن به مكتب اهل بيت (ع) را دارند

دشمنان با جريان سازي سعي در ضربه زدن به مكتب اهل بيت (ع) را دارند

مشهد - خبرگزاري مهر: عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: دشمنان اسلام هميشه با حادثه سازي و جريان سازي سعي در ضربه زدن به اسلام و مكتب اهل بيت (ع) را داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله احمد علم الهدي قبل از ظهر شنبه در مدرسه علميه عالي نواب صفوي كه به منظور اعتراض به هتك حرمت به مزار حجر بن عدی صحابه پیغمبر اسلام برگزار شد اظهارکرد: غرب و استكبار بويژه بريتانيا با تاسيس دولت ناپاكي همچون صهيونيسم خونخوار و وهابيان متعصب سعي كرد تا براي اسلام جريان سازي و مکتب سازي كند تا بتواند از اين شرايط به نفع خودش بهره ببرد.

آيت الله علم الهدي بيان كرد: وهابيت بسيار بدتر از اسرائيل و صهيونيست است كه توسط يك فرد انگليسي و بر اساس عقايد دروغين و باطل فرقه سلفي بنا نهاده شده است.

وي افزود: دشمنان براي جلوگيري از مقاومت در مسلمانان در برابر اسرائيل وصهيونيست جهانخوار وهابيت را در درون كشورهاي اسلامي بوجود آوردند.

امام جمعه مشهد گفت:  امروز وهابيت با جريان هاي صهيونيستي آميخته شده و تابلوي توحيدي و اسلام خواهي را بالا برده اند و هر كسي را كه در سر راهشان باشد از بين مي برند و مي كشند.

وي همچنين با اشاره به هتك حرمت وهابيان در سوريه و اردن بيان كرد: دشمنان با اين قبيل كارهايشان بيش از گذشته مظلوميت شيعيان را به جهانیان نشان دادند.

استاد سطوح عالي حوزه علميه خراسان رضوي اظهار كرد: را ه توسعه وهابيت بسته شده و آنها ديگر نمي توانند با ايده پردازي كارهايشان را به پيش ببرند.

وي افزود:هر نوع درگيري را عامل نفوذ وهابيت در مناطق مرزي كشورمان دانست و بیان كرد: وهابيت همواره سعي كرده تا بوسيله پول هايش در دل مردم نفوذ كند.

آيت الله علم الهدي عنوان كرد: ضرر و زيان افرادي كه در صدد جريان سازي هستند بسيار بيشتر از عناصر قدرت طلب است و رفتار اين افراد سنگين تر از هر چيز ديگري است.

وي اظهار كرد: برخي از افراد امروز به دليل جذب آرا دم از سازش با دشمنان مي زنند واين ر حالي است كه دشمنان از هر طريقي در صدد ضربه زدن به ما هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري بيان كرد: 34 سال ايستادگي واستكبار ستيزي در برابر دشمنان با وجود رهبري انديشمند باعث شده تا دشمنان جايگاهشان را در بين ملتها از دست بدهند.

وي افزود: شعارهاي سازش طلبي با 34 سال ايستادگي و مقاومت در برابر استكبار همخواني ندارد و نسل جوان كشورمان با تجربه اي كه از هشت سال جنگ با كفار بدست آورده اند بيدار و مقاوم شاهد عظمت كشورمان در عرصه جهاني است.

کد خبر 2046786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha