۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

خوروش به مهر خبر داد:

اروین بولکو مقابل پرسپولیس بازی می‌کند/ وضعیت نا مشخص نویدکیا و حاج‌صفی

اروین بولکو مقابل پرسپولیس بازی می‌کند/ وضعیت نا مشخص نویدکیا و حاج‌صفی

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اروین بولکو، هافبک مصدوم تیم سپاهان مشکلی برای بازی کردن مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی ندارد.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما ظهر امروز در ورزشگاه فردوس اصفهان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار با پرسپولیس را برگزار کرد و در این تمرین بازیکنان مصدوم سپاهان نیز همراه با سایر بازیکنان تمرین کردند.

وی افزود: پزشکان سپاهان تلاش کردند که اروین بولکو و سایر بازیکنان مصدوم تیم را برای این بازی درمان کرده و آنها را به مسابقه با پرسپولیس برسانند که بولکو شرایط مناسبی برای فینال جام حذفی پیدا کرد. او امروز هم همراه با سایر بازیکنان تیم تمرین کرد و در بازی فینال هم مشکلی برای بازی کردن ندارد.

سرپرست سپاهان پیرامون وضعیت محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی، دو بازیکن مصدوم دیگر سپاهان نیز تصریح کرد: این دو بازیکن نیز اگرچه دیروز و امروز با تیم تمرین کردند اما هنوز نمی‌توانم در مورد قطعیت حضور آنها در بازی با پرسپولیس سخن بگویم.

وی افزود: در هر حال این دو بازیکن همراه با تیم به تهران می‌آیند و قرار است پزشکان تیم فعالیت‌های درمانی خود روی آنها را انجام دهند و فردا در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دیدار پرسپولیس نظر داد. شرایط این دو بازیکن هنوز به گونه‌ای نیست که بتوان در مورد 100 درصدی بودن حضور آنها سخنی بر زبان آورد.

خوروش اضافه کرد: تیم ما برای برد در دیدار با پرسپولیس به میدان می‌رود و تلاش می‌کنیم در این مسابقه به پیروزی برسیم تا یک جام برای هواداران خود به ارمغان آوریم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت 18 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2046825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha