۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

میهمان ویژه پرسپولیس در دیدار فینال مشخص شد/ دلیل نیامدن وینگادا

میهمان ویژه پرسپولیس در دیدار فینال مشخص شد/ دلیل نیامدن وینگادا

سرپرست امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از حضور سفیر دانمارک به عنوان میهمان ویژه باشگاه پرسپولیس در فینال جام حذفی خبرداد و دلیل حضور پیدا نکردن وینگادا در این دیدار را مطرح کرد.

امیر مشیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل حضور پیدا نکردن سرمربی پرتغالی پیشین تیم پرسپولیس برای دیدن بازی فینال جام حذفی، گفت: ما هماهنگی های لازم را برای حضور نلو وینگادا، برای حضور در ورزشگاه آزادی و دیدن فینال جام حذفی انجام دادیم و حتی بلیط پرواز وی را نیز رزو کرده بودیم اما وی در تماسی که با من داشت اعلام کرد به دلیل همزمان بودن تولد همسرش با بازی فینال جام حذفی و همچنین تقارن این بازی با روز مادر در کشور پرتغال، وی نمی‌تواند برای دیدن این بازی به ایران سفر کند. وینگادا قول داده که بزودی و به طور قطعی به تهران سفر خواهد کرد.

وی در مورد حضور سفیر دانمارک در ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی فینال جام حذفی تاکید کرد: با توجه به تاکید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر توسعه دیپلماسی باشگاه پرسپولیس با کشورهای صاحب فوتبال، ما با درخواست وی از سفیر دانمارک که قبلا نیز چند نشست مشترک با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشتند، دعوت کردیم که برای دیدن بازی فینال جام حذفی به عنوان میهمان ویژه باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند که "آندرسن کیریستین هوگارد"، سفیر دانمارک، با این درخواست ما موافقت کرد.

کد خبر 2046863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha