۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

دوقسط وینگادا هنوز به دستش نرسیده/ احتمال ایجاد مشکل حقوقی برای پرسپولیس

دوقسط وینگادا هنوز به دستش نرسیده/ احتمال ایجاد مشکل حقوقی برای پرسپولیس

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام زمان ارسال دفاعیه باشگاه پرسپولیس به فیفا در مورد شکایت مانوئل ژوزه، گفت: دو قسط از سه قسط مطالبات وینگادا را بخش مالی باشگاه به حساب وی واریز کرده اما در کمال تعجب به دست او نرسیده که این موضوع ممکن است مشکلات حقوقی ایجاد کند.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وصول نشدن مطالبات مالی نلو وینگادا از باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: فرایند انتقال وجه به حساب نلو وینگادا بر عهده بخش مالی باشگاه پرسپولیس است که آنها به ما اعلام کرده اند که طی دو مرحله مبالغ 130 و 110 هزار دلار را به حسابی که متعلق به این مربی پرتغالی است واریز کرده اند که دومین پرداخت آنها به حدود دو هفته قبل و از طریق بانکی در کشوری ثالث صورت گرفته است.

وی در همین خصوص افزود: در تماس تلفنی که روز گذشته با وینگادا داشتم او به من گفت که هیچ یک از این دو قسط را دریافت نکرده است که من نیز این موضوع را به سرعت به مدیرعامل باشگاه گفتم تا در آینده مشکل حقوقی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد نشود.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پس از سپری شدن این مدت زمان نسبتا طولانی هیچ یک از اقساط به دست وینگادا نرسیده، اظهار داشت: من دلیل این موضوع را نمی دانم و برای خود من نیز عجیب است. این موضوع را باید از واحد مالی باشگاه جویا شوید.

شکری در پاسخ به این پرسش که در صورت وصل دوقسطی که باشگاه پرسپولیس به حساب وینگادا چقدر از طلب مالی وی باقی می ماند، گفت: در صورت وصول دو پرداخت قبلی باشگاه پرسپولیس توسط وینگادا، باشگاه باید 150 هزار دیگر برای تسویه حساب نهایی به حساب این مربی پرتغالی واریز کند.

وی در خصوص شکایت مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: روز گذشته کار تدوین دفاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت مانوئل ژوزه به پایان رسید که این دفاعیه دارای چهار لایحه است. قرار است روز چهارشنبه این دفاعیه را به کمیته وضعیت بازیکنان FIFA به صورت DHL ارسال کنیم.

کد خبر 2049194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha