۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پرداخت 110 هزار دلار به وینگادا در دوبی/ مشکل سرخابی‌ها را حل کنید

پرداخت 110 هزار دلار به وینگادا در دوبی/ مشکل سرخابی‌ها را حل کنید

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از پرداخت بدهی 110 هزار دلاری سرمربی پیشین پرتغالی این تیم در امارات خبر داد.

امیر مشیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پرداخت مطالبات نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته قرار است روز چهارشنبه به امارات بروم تا مبلغ 110 هزار دلار از مطالبات وینگادا را که در بانک استانبول گیر کرده، را به این مربی پرداخت کنم.

وی با اشاره به قدردانی وینگادا از اقدامات مدیران باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به همه مشکلات موجود، مدیریت باشگاه تلاش کرد تا بدهی‌های این مربی پرداخت شود. این پول یک ماه است در بانک استانبول مانده و قرار است این مبلغ به بانکی در امارات منتقل شده و از آنجا در نشست با وینگادا، به این مربی تحویل داده شود.

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشته باشند و ارز را با نرخ دولتی به این دو باشگاه پرداخت کنند تا برای پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی با مشکل مواجه نشوند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برخی از فرهنگ و علاقه نسل جوان امروز را به خود اختصاص داده و اگر نگرشی زیر ساختی به این دو باشگاه شده و مشکلات‌شان برطرف شود، می‌توانند الگوهای خوبی برای همه هواداران و حتی باشگاه‌های دیگر باشند.

مشیری در پایان گفت: در این مدت کارهای اقتصادی بسیار خوبی در بخش داخلی و بین‌المللی این باشگاه صورت گرفته و اگر مسئولان بیشتر از این طرح‌ها و اقدامات حمایت کنند، قطعا آینده بسیار خوبی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

کد خبر 2064646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha