۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۷

بهجت:

وهابیت مسئول اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) است

وهابیت مسئول اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) است

بندرعباس - خبرگزاری مهر: امام‌ جمعه اهل‌سنت بندرلنگه با بیان اینکه اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) توسط گروه‌های افراطی، سلفی و وهابیت انجام شده است، گفت: هرگونه توهین به ساحت مقدس یاران و اصحاب پیامبر (ص) از جانب بنده و جامعه اهل ‌سنت محکوم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد‌صدیق بهجت با اشاره به اهانت تروریست‌های تکفیری به قبر صحابی بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان علی (ع) گفت: این اقدام با هدف اختلاف‌افکنی در بین مذاهب اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اهانت به قبر صحابی پیامبر (ص) توسط گروه‌های افراطی و سلفی انجام شده است گفت: هرگونه توهین به ساحت مقدس یاران و اصحاب پیامبر (ص) از جانب بنده و جامعه اهل‌سنت محکوم است.

امام‌ جمعه اهل‌ سنت بندرلنگه با بیان اینکه امروز علما و بزرگان دینی باید بیش از پیش بصیرت داشته باشند گفت: وظیفه مسلمانان و خصوصا علما این است که ضمن محکومیت این حرکت غیرانسانی و غیراسلامی به روشنگری مردم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با این حرکات علاوه بر اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان، تزلزل باورهای دینی را نیز دنبال می‌کند گفت: زیارت بزرگان دینی یکی از آموزه‌های اسلام است که دشمنان اسلام می‌خواهند آن را به کلی از مسلمانان بگیرند.

 

 

کد خبر 2046951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha