۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۵۰

به مناسبت هفته كار و كارگر؛

يك دوره مسابقه تنيس روي ميز بانوان در خراسان شمالي برگزار شد

يك  دوره مسابقه تنيس روي ميز بانوان در خراسان شمالي برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: دبير هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي گفت: به مناسبت هفته كار و كارگر يك دوره مسابقه پينگ پنگ انفرادي كارگران اين استان در بخش بانوان برگزار شد.

ايرج نكويي در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: به مناسبت هفته كار و كارگر، يك دوره مسابقه تنيس روي ميز كارگران در بخش بانوان به صورت انفرادي برگزار شد.

وي با بيان اينكه اين مسابقات با مشاركت هيئت تنيس روي ميز استان و واحد تربيت بدني كارگران اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان شمالي برگزار شد، افزود: در اين مسابقات 17 بانوي پينگ پنگ باز استان به صورت دوره اي و حذفي در محل سالن تنيس روي ميز مجموعه ورزشي هزار و 200 نفره شهيد عليدخت بجنورد به مصاف هم رفتند.

نكويي با يادآوري اينكه مسابقات مذكور در دو رده سني آزاد و نونهالان برگزار شد، اظهار داشت: در پايان مسابقات رده سني آزاد فاطمه وحيد به مقام قهرماني رسيد، مريم وحيد نايب قهرمان شد و زهرا مراديان نيز در رده سوم ايستاد.

به گفته وي در رده سني نونهالان نيز الناز تاتار در مكان نخست قرار گرفت، زهرا يزداني به مقام دوم رسيد و هستي سياح و فائزه مجرد نيز به طور مشترك در جايگاه سوم قرار گرفتند.

نكويي اضافه كرد: در پايان اين دوره از مسابقات با تجمیع آرا داوران، بازیکن اخلاق در جدول آزاد، مریم وحید و در جدول نونهالان الناز تاتار انتخاب شد.

وي گفت: سرداور و مسئول اين مسابقات زيور بلاغی بود و داوري رقابت ها را نيز خانم ها ایلا ناصری، دردانه ایزانلو و سمیرا جعفری بر عهده داشتند.                                                                          

کد خبر 2047076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha