۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

پس از تهديد سرخ پوشان؛

ديدار پرسپوليس تهران و هیات كشتی فارس به تعويق افتاد

ديدار پرسپوليس تهران و هیات كشتی فارس به تعويق افتاد

پس از اينكه فرنگی كاران معترض تيم پرسپوليس تهران به دليل عدم پرداخت مطالبات معوقه خود تهديد به كناره گيري و عدم حضور در ميدان كردند، ديدار اين تيم با هيأت كشتي فارس به تعويق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیكه تیم پرسپولیس تهران قرار بود این هفته طی رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر كشتی فرنگی به مصاف هیات كشتی فارس بروند، برخی از فرنگی‌كاران سرخ پوش پایتخت با توجه به مطالبات معوقه و خلف وعده متولیان تیم پرسپولیس تهدید به كناره گیری كردند كه گویا این اتفاق باعث شد مسئولان لیگ از خیر برگزاری این دیدار طی هفته جاری بگذرند.

هر چند طبق اعلام فدراسیون كشتی، این تعویق به دلیل همزمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی كشتی فرنگی با دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و هیات كشتی فارس رخ داده، اما انگار دلیل اصلی، مسایل حاشیه‌ای این تیم بحران زده پایتخت است. بر این اساس این مسابقه به زمانی دیگر كه متعاقبا از سوی سازمان لیگ فدراسیون می شود، موكول شد.

دیگر دیدار این هفته بین تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان و هیات كشتی خوزستان روز دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 در سالن تختی اصفهان برگزار خواهد شد. ضمن اینكه تیم صبای قم نیز این هفته استراحت دارد.

 

کد خبر 2047305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha