۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

هدف از هتک حرمت به حجر بن عدی تفرقه افکنی و آتش افروزی است

هدف از هتک حرمت به حجر بن عدی تفرقه افکنی و آتش افروزی است

مشهد - خبرگزاری مهر: شورای برنامه ریزی حوزه علمیه خراسان رضوی طی بیانیه ای هتک حرمت صحابه كرام رسول الله (ص) را محکوم وهدف از این هتک حرمت را تفرقه افکنی و آتش افروزی میان مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است، اقدام متحجرانه و بی شرمانه گروهک تروریستی موسوم به النصره - از دست نشاندگان و جیره خواران سازمان القاعده - در هتک حرمت به مرقد مطهر جناب حجربن عدي (ره) صحابي جلیل‌القدر حضرت رسول اکرم (ص) و سردار سپاه امیرالمؤمنین امام علی (ع) برگرفته از روح خبیث و متوحش وهابیت پلید است که باعث جریحه‌دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان و شيعيان شده است.

در این بیانیه آمده است، این اقدامات مزدورانه نیز همچون همیشه از آبشخور آمریکا و اسرائیل سرچشمه گرفته است وهدفی جز تفرقه افکنی و آتش افروزی، جنگ های فرقه ای و مذهبی در میان مسلمانان را دنبال نمی کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، حوزه علمیه خراسان همراه با حوزه های سراسر جهان ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) این اقدام بی رحمانه و بی شرمانه را به شدت محکوم می نماید.

حوزه علمیه خراسان در این بیانیه ابراز امیدواری می کند که با توسعه امواج بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان ، این کوردلان، هرگز به ذره ای از اهداف شوم خویش دست نیافته و با تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت جهانی اسلام و اداره آن به دست صالحان و مومنان بساط کفر و نفاق و بی عدالتی از صحنه جهان برچیده شود.

 

کد خبر 2047617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha