۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵

حیدری مطرح کرد:

گچساران پتانسیل میزبانی مسابقات آسیایی هاکی روی چمن را دارد

گچساران پتانسیل میزبانی مسابقات آسیایی هاکی روی چمن را دارد

گچساران- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران پتانسیل‌های لازم برای میزبانی مسابقات انتخابی کره جنوبی را دارد.

نوروز حیدری در حاشیه تمرین تیم ملی هاکی روی چمن کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به حضور بازیکنان مطرح کشور در تیم هاکی سالنی نفت و گاز گچساران و حضور تعدادی از این بازیکنان در اردوی تیم ملی هاکی روی چمن، می‌توان چشم انداز بهتری برای هاکی کهگیلویه وبویراحمد انتظار داشت.

حیدری افزود: با توجه به همکاری ادارات، سازمان‌ها، نهادهای شهرستان گچساران در برگزاری هرچه بهتر اردوی تیم ملی هاکی روی چمن در گچساران، این شهر پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات مختلف دارد.

وی تصریح کرد: داشتن یکی از استانداردترین زمین‌های چمن هاکی در سطح کشور و وجود بازیکنان تراز اول هاکی کشور در تیم نفت و گاز، گچساران را به عنوان قطب اول هاکی کشور مطرح کرده است.

حیدری بیان داشت: در صورتی که مسئولان نفت و گاز گچساران و سایر نهادها و ادارات مرتبط با ورزش با همدلی و هماهنگی وارد کار شوند، گچساران می‌تواند میزبانی یک گروه از بازی‌های انتخابی کره جنوبی را بر عهده گیرد.

وی افزود: در حال حاضر زمین چمن هاکی گچساران یکی از بهترین زمین‌های چمن هاکی در کشور است که در صورت برطرف شدن مشکل آب، رختکن مناسب و جایگاه تماشاچیان به‌عنوان یک زمین استاندارد بین‌المللی می‌تواند مورد بهره‌برداری قرارگیرد.

ایجاد تیم‌های پایه اولویت هیئت هاکی کهگیلویه‌وبویراحمد

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به آخرین رده بندی فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران هیئت هاکی کهگیلویه‌وبویراحمد در رده نهم کشور جای دارد، بیان داشت: هیئت هاکی این استان در رده باشگاهی حائز رتبه اول است ولی از لحاظ توجه به مسائل آموزشی و تیم‌های پایه در سطح مطلوب نیست.

وی افزود: هیئت هاکی کهگیلویه‌وبویراحمد به دلیل مشکلات مالی امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی و ایجاد مدارس هاکی را در استان ندارد.

حیدری با بیان اینکه تاکنون توجه به مدارس هاکی استان و پرداختن به مسائل زیربنایی تیم‌های پایه به دلیل نداشتن حامی مالی در سطح استان بسیار ضعیف بوده است، اظهارداشت: اولویت امسال هیئت هاکی استان پرداختن به تیم‌های پایه و ایجاد مدارس هاکی در سطح استان است.

حیدری گفت: در صورت ایجاد زیرساخت لازم برای حضور تیم های پایه و مدارس هاکی می توانیم جایگاه خود را در میان سایر هیئت‌های هاکی کشور ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی هاکی روی چمن بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران از روز جمعه به مدت هشت روز در زمین چمن هاکی مجموعه ورزشی شهید بشارت گچساران در حال برگزاری است.

.......

عکس: سینا بهادری

کد خبر 2048349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha