۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

پایان جشن‌های بی‌نظم قهرمانی؛

اقدام شایسته سازمان لیگ برتر/ جشن قهرمانی که آبرومند بود

اقدام شایسته سازمان لیگ برتر/ جشن قهرمانی که آبرومند بود

صرفنظر از نتیجه‌ای که در فینال جام حذفی فوتبال رقم خورد، مردم ایران هنگام اهدای جوایز و جام قهرمانی سپاهان شاهد برگزاری جشنی آبرومندانه‌ای بودند که پیش از آن در فوتبال ایران سابقه نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که جشن قهرمانی در دوره‌های گذشته لیگ و جام حذفی به شکل نامرتب و نامناسبی برگزار می‌شد، این بار اما سازمان لیگ از مراسمی که برای قهرمانی در نظر گرفته بود سربلند بیرون آمد و جشن آبرومندی را برگزار کرد. جشنی که در آن فقط علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و محمد مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان وظیفه اهدای مدال و جام را بر عهده داشتند و از شلوغی‌های همیشگی و افراد اضافی در کنار سکو خبری نبود.

مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند جشن قهرمانی لیگ برتر برای استقلال را هم با این شکل برگزار کنند. اقدامی که بدون شک باعث رغبت بیشتر فوتبالدوستان برای تعقیب جشن قهرمانی خواهد بود. سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی جام حذفی جلسات پرتعدادی را با مسئولان، رسانه ها و کارشناسان برگزار کرد و ثمره مشورت هایش را هم دید. باید به مهدی تاج به عنوان مسئول سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی این سازمان و همه کسانی که برای برگزاری جشنی آبرومند زحمت کشیدند خسته نباشید و خدا قوت گفت.

کد خبر 2048430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha