۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۵۵

تاکنون فقط 3 غرفه در نمایشگاه کتاب تعطیل شده‌ است

تاکنون فقط 3 غرفه در نمایشگاه کتاب تعطیل شده‌ است

مدير كميته ناشران داخلي نمايشگاه كتاب تهران با تائيد تعطيلي يك غرفه طي امروز، خبر تعطیلی غرفه ۱۳ ناشر در اين نمایشگاه را به دلیل پاره‌اي تخلفات رد كرد.

احمد كمالي‌نژاد، مدير كميته ناشران داخلي بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، خبر «تعطیلی غرفه ۱۳ ناشر در نمایشگاه کتاب به دلیل تخلفات» را كه دقايقي پيش از سوي يكي از رسانه‌ها منتشر شد، تكذيب كرد و گفت: اطلاعات موجود در اين خبر ناقص است و من تعطيلي 13 غرفه را تائيد نمي‌كنم.

وي افزود: تعداد اين غرفه‌ها 3 باب است كه در حال حاضر هم سرگرم انجام كارهاي اداري مربوط به تعطيلي آنها هستيم.

مدير كميته ناشران داخلي بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران بدون نام بردن از اين 3 غرفه تنها به ذكر اين نكته اكتفا كرد كه: اين ناشران در بخش داخلي نمايشگاه هستند و هم در قسمت عمومي (شبستان) و هم در قسمت‌هاي ديگر فعاليت مي‌كردند.

كمالي‌نژاد درباره دليل تعطيلي آنها هم گفت: آنها اساساً كتابي از خودشان براي عرضه نداشتند و عموماً كتاب ناشران ديگر را عرضه مي‌كردند و در واقع به نوعي غرفه‌هايشان را در اجاره يك مركز پخش كتاب قرار داده بودند.

وي در پاسخ به اين سئوال خبرنگار مهر كه آيا اين غرفه‌ها، تازه‌ترين موارد پلمب غرفه‌ها در نمايشگاه است يا همان غرفه‌هاي پلمب شده ديروز هستند؟ تاكيد كرد: بله. از اين 3 غرفه 2 غرفه همان غرفه‌هاي پلمپ شده ديروز است كه امروز حكمشان در حال اجراست و يك غرفه هم به تازگي دستور تعطيلي برايش صادر شده است.

مدير كميته ناشران داخلي بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اضافه كرد: احكام تعطيلي اين سه غرفه تائيد شده و از امروز (دوشنبه) عصر اجرايي مي‌شود. يكي از آنها به مدت دو روز و دو غرفه ديگر به مدت يك روز تعطيل شده‌اند.

كمالي‌نژاد در عين حال تاكيد كرد: ما تصميمي براي نصب پلاكارد مبني بر تعطيلي اين غرفه‌ها در محل نداريم.

کد خبر 2048851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha