۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۱۰

یوسف زاده خبر داد:

خدمات شهری به مناطق الحاقی قرقی و شهرک مهرگان ارائه می شود

خدمات شهری به مناطق الحاقی قرقی و شهرک مهرگان ارائه می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری منطقه سه مشهد با اشاره به الحاق مناطق قرقی اولیا، قرقی سفلا، روستای سیاس و شهرک مهرگان به منطقه 3 مشهد گفت: از شهریور ماه سال گذشته ارائه خدمات در حوزه رفت و روب و جمع‌آوری زباله‌ها در این نقطه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسف‌زاده عصر دو شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری منطقه 3 مشهد اظهار کرد: برای ارائه خدمات به این نقاط اسناد و مدارک را از دهیاری‌ها تحویل بگیریم اما از شهریور ماه سال گذشته ارائه خدمات در حوزه رفت و روب و جمع‌آوری زباله‌ها در این نقطه آغاز شده است و ما چند گام جلوتر از ابلاغیه هستیم.

یوسف زاده بیان کرد: یکی از مشکلات نقاط الحاقی به منطقه 3 مشهد دفع آب‌های سطحی است که درصدد رفع آن نیز هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرک مهرگان جمعیت بالایی ندارد، خدمات شهری نظیر رفت و روب و جمع‌آوری زباله در آن به صورت روزانه انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور کاهش بار ترافیکی، معبر جدید از سمت خیابان خواجه‌ربیع به خیابان ابوطالب در حال احداث است افزود: ادامه بولوار شهید ناصری نیز در یک پروسه دو ساله به بولوار ابوطالب وصل خواهد شد.

بهره‌برداری از سوله سیس‌آباد و ناصری تا خرداد ماه

یوسف‌زاده در خصوص بهره‌برداری از سوله‌ سیس‌آباد و پایگاه چند منظوره شهید ناصری نیز گفت: سوله سیس‌آباد با متراژ 5000 مترمربع دارای سالن‌های ورزشی مختلف است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: همچنین پایگاه چند منظوره بحران ناصری نیز که ساخت آن به اتمام رسیده همزمان با سوله سیس‌آباد تا خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: فاز سوم پارک خطی حاشیه کال دروی آماده‌ بهره‌برداری است و افتتاح فاز چهارم آن نیز بعد از عقد قرارداد ظرف 6 ماه به پایان می‌رسد.

تحقق 97 درصدی درآمدها

یوسف‌زاده  افزود: در سال گذشته منطقه 3 مشهد باید 31 میلیارد تومان درآمد حصول می‌کرد که بیش از 97 درصد آن محقق شده است و همچنین در سال جاری منطقه 3 مشهد باید 41 میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به پیشتازی منطقه در زمینه درآمدزایی از ابتدای سال جاری گفت: در 45 روز ابتدایی سال جاری منطقه 3 مشهد به نسبت مدت مشابه سال گذشته در زمینه درآمدزایی با رشد 192 درصدی روبه‌رو بوده که این درصد در مقایسه با دیگر مناطق بیشتر است.

سرپرست شهرداری منطقه سه مشهد با اشاره به سرانه فضای سبز منطقه بیان کرد: در چند سال گذشته سرانه فضای سبز منطقه تنها 1.4 متر مربع بوده است که این میزان تا پایان سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به چهار مترمربع رسید.

وی با اشاره به احداث بوستان بزرگ بهار در این منطقه گفت: این بوستان بزرگ شهری که به مساحت 82 هکتار در منطقه 3 واقع شده دارای بخش‌های مختلف از جمله زمین ورزشی، آبراهه تاریخی است.

یوسف زاده افزود: در حال حاضر بالغ بر 300 هزار مترمربع از سطوح درختکاری، 28 هزار مترمربع از سطوح چمن‌کاری، 7500متر مربع پرچین و 2000 مترمربع از سطح گلکاری‌ها به منطقه 3 مشهد تحویل داده شده است.

کد خبر 2048903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha