۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹

محمدباقر شریعتی:

دشمنان نمی تواند نور اسلام را خاموش کنند

دشمنان نمی تواند نور اسلام را خاموش کنند

اهواز - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: دشمنان اسلام با توهین به مقدسات و تخریب قبور صحابه پیامبر نمی توانند نور اسلام را خاموش کنند.

محمدباقر شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دشمنان اسلام بدانند که با تخریب قبور بزرگان دین اسلام، نمی توانند به دین و آئین ما ضربه بزنند و نه تنها با این حرکتها از عظمت و نورانیت این دین کاسته نمی شود، بلکه این نورانیت هر ساله بر دلهای گمراه بیشتری تابیده و بر تعداد مسلمانان جهان افزوده می‌شود.

وی افزود: پیشرفت و ظهور اسلام در قلب کشورهایی که امروزه مظهر فساد هستند، سبب شده که دشمنان چشم دیدن پیشرفت این دین و گستره فراوان قرآن کریم در جهان را نداشته باشند و در هر برهه از زمان بنا به مقتضیات موجود، در ضربه زدن به این دین تلاش می‌کنند.

شریعتی با اشاره به جریان بیداری اسلامی در خاورمیانه و کشورهای مختلف جهان، اظهار کرد: بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان، خاری در چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکا، اسرائیل و جیره خواران استکبار همچون فرقه های وهابی است؛ از این رو آنان سعی در ایستادن در مقابل دین اسلام و پیشرفتهای آن را دارند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس تصریح کرد: یکی از اصلی ترین حربه هایی که دشمن در سالهای اخیر به آن متوسل شده است، سعی در ایجاد اختلاف بین مذاهب شیعه و سنی است که به طور قطع در این زمینه به نتیجه نخواهد رسید.

وی، تمرکز بر کشور سوریه را از دیگر حربه های دشمن در مقابله با اسلام دانست و عنوان کرد: با توجه به وجود روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی ایران با کشور سوریه و همچنین به دلیل قرار گرفتن برخی اماکن متبرک مذهبی مسلمانان در این کشور، دشمن از طریق این کشور آغاز به فتنه گری کرده است.

شریعتی تصریح کرد: یکی از آخرین جنایاتی که وهابیت وابسته به صهیونیست، با بیرون آوردن دست آلوده خود از آستین نشان داده است، تخریب قبر مطهر صحابه پیامبر اکرم(ص) و یکی از شهیدان راه ولایت امیرالمومنین(ع) است که با وجود اینکه آنها اذعان کرده اند که این پیکر مطهر پس از 1400 سال همچنان سالم بوده است، چشم بصیرتشان بر حقانیت دین اسلام هنوز هم بسته است.
 

کد خبر 2049230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha