۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

مهاجم ناراضی پرسپولیس عنوان کرد:

حقایقی را می‌گویم که خیلی‌ها را ناراحت می‌کند/ قول داده‌ام فعلا سکوت کنم

حقایقی را می‌گویم که خیلی‌ها را ناراحت می‌کند/ قول داده‌ام فعلا سکوت کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بعد از بازی آخر این تیم با تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تاکید کرد قطعا صحبت‌هایش خیلی‌ها را ناراحت می‌کند ولی اشکالی ندارد چون باید حقایق گفته شود. این مهاجم که برای دیدار فینال جام حذفی در فهرست 18 نفره سرخپوشان قرار نداشت وعده داد بعد از بازی با تراکتورسازی حقایق این باشگاه را مطرح کند.

محمد قاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیتش با باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق گفت: من به هواداران پرسپولیس و محمد رویانیان قول دادم تا آخر فصل مصاحبه نکنم و دوست دارم به قولم پایبند باشم. با این حال حرف‌های زیادی دارم که بعد از بازی با تراکتورسازی آنها را مطرح می‌کنم.

وی تاکید کرد: دردل‌ها و صحبت‌هایم پس از مسابقات لیگ خیلی‌ها را ناراحت می‌کند ولی اشکالی ندارد چون من هم این فصل ناراحت شدم. باید حقایق گفته شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره شکست پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی هم گفت: موضوع این است که از باخت پرسپولیس به سپاهان دارند ساده می‌گذرند. نباید به راحتی این باخت را نادیده گرفت و از کنارش گذشت. این باخت اتفاق بدی برای پرسپولیس بود که درباره آن هم بعد از پایان لیگ صحبت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن که عملکرد خوبی در این تیم داشت و به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شده بود، ابتدای فصل دوازدهم لیگ برتر به تیم پرسپولیس پیوست اما بعد از پایان مصدومیتش کمتر برای این تیم به میدان رفت و بیشتر یک نیمکت نشین بود. قاضی برای دیدار فینال جام حذفی برابر سپاهان در فهرست 18 نفره پرسپولیس قرار نداشت.

کد خبر 2049328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha