۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵

محمد قاضی در گفتگو با مهر:

مسئولان پرسپولیس شرط گذاشتند نه من/ با تیم‌های دیگر مذاکره می‌کنم

مسئولان پرسپولیس شرط گذاشتند نه من/ با تیم‌های دیگر مذاکره می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه برای تمدید قراردادش با پرسپولیس شرطی را مطرح نکرده، گفت: این نظر مسئولان بوده که از بین من یا کریم انصاریفرد یک نفر فصل آینده در پرسپولیس بمانیم. بنده هم اختیار این تصمیم را به باشگاه واگذار کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی اعلام کرده است به شرطی در پرسپولیس می‌ماند که کریم انصاریفرد قراردادش را با این تیم تهرانی تمدید نکند.

محمد قاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این شرط برای تمدید قراردادش گفت: متاسفانه روز شنبه خبری در خصوص شرط من برای ادامه حضور در پرسپولیس از بعضی رسانه‌ها اعلام شد که من در این مورد صراحتا می‌گویم شرطی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بیان نکرده‌ام.

وی افزود: البته باید به این مسئله اشاره کنم این شرط و شروط از سوی مسئولان باشگاه به من اعلام شد، یعنی این نظر مسئولان بوده که از بین من یا کریم انصاریفرد یک نفر فصل آینده در پرسپولیس بمانیم. بنده هم اختیار این تصمیم را به باشگاه واگذار کردم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا علی دایی او را می‌خواهد یا نه؟، اظهار داشت: بعد از حضور دایی در پرسپولیس، محمد رویانیان با من تماس گرفت و اعلام کرد در فهرست نفرات مدنظر دایی قرار دارد، به همین دلیل باید برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم. من هم به باشگاه رفتم و طی دو مذاکره با مسئولان، احساس کردم روند مذاکرات برای تمدید قرارداد با من مثبت نیست.

قاضی در این خصوص تاکید کرد: با توجه به پشنهادات خوبی که از دیگر تیم‌ها داشتم، بعد از این برخوردها، مذاکراتم را با دیگر تیم‌ها که خواهان من هستند، آغاز کردم.

وی همچنین یادآور شد: در این رابطه مدیر برنامه‌هایم روز شنبه برای تسویه حساب به باشگاه رفت که شیرینی سرپرست تیم 48 ساعت از او فرصت خواست تا بتواند شرایط مورد نظر من را فراهم کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه از قول وی عنوان شده از استقلال پیشنهادی نداشته و یا از تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد دارد، گفت: در این روزها نقل قول‌هایی از سوی من مطرح شده اما من تاکنون نام هیچکدام از تیم‌هایی که من را می‌خواهند، را اعلام نکردم. البته احتمالا ظرف روزهای آینده با یکی از تیم‌هایی که خواهان من هستند، وارد مذاکره می‌شوم.

کد خبر 2068228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha